استاندار زنجان:

حجم سرمایه‌گذاری امسال واحدهای تولیدی در زنجان به ۲۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۵:۳۵
کد خبر: ۸۸۲۲۰۳
حجم سرمایه‌گذاری امسال واحدهای تولیدی در زنجان به ۲۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد
استاندار زنجان با بیان اینکه طی هشت ماه گذشته در این استان اقدامات مختلفی انجام شده است، گفت: امسال با وجود مشکلات اقتصادی کشور حجم سرمایه‌گذاری افتتاح شده، منهای واحدهای کوچک و خرد، بالای ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان است در حالیکه این رقم طی سال‌های ۹۶ و ۹۷، به ترتیب هزار و ۱۰۰ میلیارد و هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در نشست با شماری از بانوان دستگاه‌های اجرایی استان افزود: مهرانه (انجمن حمایت از بیماران سرطانی) یکی از نمادهای همیاری مردم این استان در امر مشارکت برای درمان بیماران است و طی آمار اعلام شده شهروندان زنجانی ماهانه ۷۰۰ میلیون تومان به حساب این انجمن واریز می کنند.
مقام عالی استان اضافه کرد: به کمک خیران میانگین پرداختی برای مددجویان کمیته امداد این استان سه ونیم برابر میانگین کشوری است که این قدام ارزشمند اوج عظمت و بزرگی زنجانی ها را  در سطح کشور نشان می دهد.
استاندار زنجان علاقه مردم این استان به لحاظ استفاده از کالاهای داخلی رتبه دوم کشوری را کسب کرده اند ادامه داد: این موضوع بیانگر اعتقاد شهروندان زنجانی به منویات رهبری در حوزه های مختلف به ویژه استفاده از کالاهای تولید داخل است.
وی یادآورشد: فعالیت های مختلف عمرانی در استان از قبیل طرح سبزه میدان به عنوان مرکز تاریخی، فرهنگی، دینی و اجتماعی که مدت ۴۰ سال مسکوت مانده بود در دست انجام است.
نماینده عالی دولت در استان، طرح توسعه بیمارستان خیری  ۴۲۰ تختخوابی ولیعصر(عج) را از دیگر اقدامات این استان برای خدمات رسانی مطلوب به مردم ذکر کرد و گفت: شهرداری از دریافت  ۱۰۰ میلیارد تومان به عوارض این طرح برای شتاب بخشی به اجرای آن صرفنظر کرد و اجرای آن از یکماه گذشته آغاز شده این در حالی است که برای خرید هر تخت تخصصی و فوق تخصصی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.
استاندار زنجان با بیان اینکه  بانوان برای پیشبرد برنامه های خود و تصاحب پست های مدیریتی باید به جای شعار در عمل توانایی های خود را به  اثبات برسانند، ادامه داد: تشکیل هیات اندیشه ورز برای احصای مطالبات و خواسته های این قشر امری ضروری بوده و تحقق این مهم انجام اقدامات بی بدیل و اثرگذار را هموار می کند.
استاندار زنجان ادامه داد: در سال جاری ۱۰۰  نفر از زنان این استان در پست های رئیس گروه، مدیر کل و رئیس شهرستان منصوب می شوند، هر چند با وجود اقدامات انجام گرفته تا حد مطلوب فاصله وجود دارد و در این راستا فرمی طراحی و در اختیار دستگاههای اجرایی قرار داده شده است که ۲ نفر از بانوان در حد رئیس گروه، رئیس شهرستان و یا معاون مدیرکل معرفی شوند.
مدیرعالی اجرایی استان تصریح کرد: تا کنون ۴۹ از بانوان استان در پستهای مختلف منصوب شده اند و اعتقاد بر این است که بانوان با توجه به تحصیلات عالی می توانند توانمندی های خود را در عرصه های مختلف مدیریتی به نمایش بگذارند و این یک تکلیف قانونی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز