مدیر خانه مطبوعات زنجان:

آیین پاسداشت روز خبرنگار ۱۷ مرداد در مرکز همایش های بین المللی روزبه زنجان برگزار می گردد

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۷:۵۹
کد خبر: ۸۸۲۲۰۴
آیین پاسداشت روز خبرنگار ۱۷ مرداد در مرکز همایش های بین المللی روزبه زنجان برگزار می گردد
یوسف ناصر با اشاره به تجلیل از یکی از پیشکسوتان مطبوعات زنجان در این برنامه، گفت: ذبیح الله شاهمحمدی به عنوان پیشکوست مطبوعات، نویسنده و پژوهشگر در این برنامه به پاس فعالیت در این عرصه تجلیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  ناصردر رابطه با گرامیداشت روز خبرنگاراظهار کرد: جشن روز خبرنگار همزمان با 17 مرداد از ساعت 17:30 در مرکز همایش های بین المللی روزبه زنجان همچون سال های گذشته برگزار می شود.

مدیر خانه مطبوعات زنجان با بیان اینکه آیین پاسداشت روز خبرنگار همزمان با مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری برگزار می شود، گفت: در این برنامه برگزیدگان جشنواره مطبوعات زنجان اعلام می شود.خوشبختانه اتفاق خوب این جشنواره انتخاب برگزیدگان تیتر در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری است. در سال های گذشته تنها بخش مصاحبه و گزارش به صورت مجزا داوری می شد که به دلیل ارسال آثار خوب در بخش تیتر،این بخش نیز جدا داوری شد.

ناصر با اشاره به تجلیل از یکی از پیشکسوتان مطبوعات زنجان در این برنامه، گفت: ذبیح الله شاهمحمدی به عنوان پیشکوست مطبوعات، نویسنده و پژوهشگر در این برنامه به پاس فعالیت در این عرصه تجلیل می شود. وی از خبرنگاران استان زنجان است که در 28 مرداد در یکی از نشریات زنجان فعال بوده و گزارش واقعه را نوشته است.

این مسئول از سخنرانی استاندار و مدیرکل امور وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این برنامه خبرداد و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره از دیگر سخنرانان این مراسم هستند.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به داوری آثار پنجمین جشنواره مطبوعات زنجان از سوی پنج داور مطرح کشور،افزود: امیدواریم این داوری نیز حداکثر رضایت خبرنگاران را به دنبال داشته باشد.

یوسف ناصر از ارسال 324 اثر به این جشنواره در سال جاری خبر داد و گفت: وضعیت بد نشریات در سال گذشته موجب کاهش ارسال آثار به این جشنواره شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز