تسکین یاور محک شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵:۰۶
کد خبر: ۸۸۲۳۸۳
تسکین یاور محک شد
موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین، یاور محک شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ،مدیرعامل موسسه تسکین در تشریح این خبر گفت: طی عقد تفاهم نامه ای در راستای گسترش ارائه خدمات به کودکان مبتلا به سرطان، موسسه تسکین یاور محک در استان آذربایجان شرقی شد.

جواد میلانی گسترش خدمات به کودکان مبتلا به سرطان و تسهیل دسترسی به این خدمات و افزایش توانمندی موسسه های خیریه در شهرستان ها را از جمله اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: بر اساس این تفاهم، دو سازمان غیر دولتی برای تحقق نیات خیرخواهانه و بشردوستانه تلاش می کنند تا خانواده ها با نگرانی کمتر، تنها به درمان فرزند خود فکر کنند و کودکان بتوانند با شادمانی بیشتری فرایند درمان را سپری کنند.

میلانی با اشاره به اینکه تسکین و محک با این تفاهم نامه سعی بر تغییر سطح ارزوهای کوکان از بودن یا نبودن، به چگونه زیستن در آینده، دارند اظهار داشت: طی این تفاهم انجام شده محک تجربیات و دانش علمی خود را در اختیار موسسه تسکین قرار خواهد داد.

وی آموزش مددکاران، تبادل آمار و اطلاعات میان دو مجموعه را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که طی یک سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل موسسه تسکین با اشاره به اینکه برای کنترل بیماری و بهبود روند درمان پیش از این تامین زیرساخت های بخش خون و آنکولوژی بیمارستان خون در اولویت کاری موسسه تسکین قرار داشت، افزود: با گذر از این مرحله، تسهیل هزینه های درمانی و آموزش مورد توجه تسکین قرار داشته که در این راستا طی تفاهم نامه یاوری تسکین، تامین هزینه های درمان بیماران مبتلا به سرطان با حمایت محک در راس قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز