استاندار زنجان:

پاسخ‌گویی به رسانه‌ها، در ارزیابی مدیران لحاظ می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۸:۰۶
کد خبر: ۸۸۲۹۰۳
پاسخ‌گویی به رسانه‌ها، در ارزیابی مدیران لحاظ می‌شود
استاندار زنجان به نقش رسانه‌ها در تقویت سرمایه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: میزان پاسخ‌گویی به رسانه‌ها، در ارزیابی مدیران لحاظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در آیین نکوداشت روز خبرنگار که در سالن شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین مشکل ما نه تنها در این استان، بلکه در کل کشور این است که ارزش، اهمیت و توانایی‌های رسانه‌ها را درک نمی‌کنیم و این موضوع سبب می‌شود که مسئولان از پاسخ‌گویی و تکریم عملی خبرنگاران خودداری کنند.

وی یادآور شد: بر اساس اطلاعات دریافتی از پژوهش انجام شده در حوزه سرمایه‌های اجتماعی، مردم از مدیرانی که پاسخ‌گو نیستند رضایت کمتری دارند، بنابراین ۳۰ نمره در ارزیابی مدیران به پاسخ‌گو بودن آن‌ها اختصاص می یابد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شاید در گذشته برخی نسبت به سخنان ترامپ هراس داشتند، تصریح کرد: اما امروز به برکت تدبیر مقام معظم رهبری اثری از یاوه‌گویی آمریکایی‌ها و هم‌دستان آن‌ها نیست و همه اقشار به‌ویژه رسانه‌ها باید به حفظ فضای ایجاد شده و آرامش در جامعه کمک کنند.

مقام عالی استان با بیان اینکه رتبه انعکاس خبر ما از رتبه ۲۹ به ۳ رسیده است، بیان کرد: مطالبه‌گری رسانه‌ها سبب چابک‌تر شدن مدیریت شده و امروز مدیری که در خارج از استان ساکن باشد، نداریم.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در بخش رونق تولید اشاره کرد و افزود: تا به امروز ۳۷ بازدید از واحدهای تولیدی داشتیم و جلسات رفع موانع تولید را در آنجا برگزار کردیم و تلاش داریم واحدهای تعطیل را به چرخه تولید بازگردانیم و در این بین تاثیر رسانه‌ها در بهبود اوضاع اقتصادی بی‌بدیل است.

حقیقی با اشاره به توان نظامی و دفاعی کشور نیز تصریح کرد: امروز رسانه‌های ما آنقدر آگاه و هوشمند هستند که افراد غیر رسانه‌ای که قصد تخریب دارند، به سرعت شناسایی و نقشه های شوم آنها خنثی می شود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز