رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اعلام کرد:

بیش از شش میلیارد ریال یارانه به ناوگان اتوبوسرانی سنندج پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۲:۱۶
کد خبر: ۸۸۳۲۱۷
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: با هدف ارتقای کیفیت و بازسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی یارانه سال سال گذشته در دو مرحله به مبلغ 6 میلیارد و 750 میلیون ریال پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ امیر جمشید نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: براساس قانون دولت در حوزه توسعه ناوگان، اتوبوسرانی موظف است 50 درصد هزینه بلیت را تقبل کند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: در سالهای گذشته دولت با پرداخت درصدی از هزینه خرید اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی کمکی بابت نوسازی ناوگان به عنوان یارانه اختصاص داده می شد.

او از پرداخت 6 میلیارد و 750میلیون ریال یارانه سال 97 به رانندگان بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری خبر داد و افزود: این مهم در راستای ارتقای کیفیت و بازسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و برای کمک هزینه سوخت، روغن، لاستیک و غیره به مالکان اتوبوس درون شهری پرداخت شد.

وی اعلام کرد: سال گذشته یارانه بخش خصوصی در دو مرحله؛ مرحله اول یک میلیارد و 750 میلیون ریال و مرحله دوم نیز پنج میلیارد ریال پرداخت شد.

جمشید نژاد با اشاره به اینکه یارانه بخش خصوصی براساس نوع کارکرد و میزان فعالیت به مالکان اتوبوس بخش خصوصی پرداخت می شود؛ خاطرنشان کرد: یارانه پرداخت شده از مبلغ 12 میلیون ریال تا 120 میلیون ریال متغیر بوده است.

113 دستگاه اتوبوس در 18 خط فعال در حین خدمات رسانی به شهروندان سنندجی هستند که ازاین تعداد 68 دستگاه آن متعلق به بخش خصوصی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز