موسوی بیوکی:

شکل گیری درست خانواده در چارچوب قوانین اسلامی راه پیشگیری از طلاق

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۵:۲۴
کد خبر: ۸۸۳۳۴۸
شکل گیری درست خانواده در چارچوب قوانین اسلامی راه پیشگیری از طلاق
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصول زندگی اسلامی یکی از مهمترین عوامل موثر در کاهش آمار طلاق است گفت: اگر خانواده در چارچوب قوانین اسلامی و درست شکل بگیرد به سختی بهم می‌ریزد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، «سید ابوالفضل موسوی بیوکی» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «ازدواج موفق، زندگی شاد» ، اظهار کرد: هر چقدر رابطه خانوادگی را در انقلاب برقرار کنیم شاهد کاهش آسیب های ناشی از طلاق خواهیم بود.

وی در همین رابطه با تاکید بر این که نقش خانواده مهمتر از فرد است، گفت: خانواده بهتر از مجرد بودن است به طوری که رونق تولید، پیشرفت فرهنگی و حتی پیشرفت علمی را نیز به دنبال دارد اما باید اکنون، نقص خانوده را بفهمیم و در مسیر ایجاد خانواده پایدار قدم برداریم.

این مسئول به مشکلات فعلی جامعه و دشواری تشکیل خانواده اشاره کرد و گفت: خانواده باید متناسب با تناوب و تعدد زندگی شکل بگیرد و در این مرحله، عموم مخارج نیز با همت یک زوج و توجه خداوند، عموم مخارج زندگی تامین خواهد شد.

موسوی بیوکی بحث ازدواج و تشکیل خانواده را مسئله ای مهم و دشوار خواند و گفت: شکل گیری زندگی مقدمات زیادی دارد و زمانی که به نقش خانواده در اجازه دادن به فرزند برمیگردیم متوجه می شویم که رکن اول و سپس اصالت خانواده‌ها کمک می کند.

وی افزود: اصول زندگی اسلامی یکی از مهمترین عوامل موثر در کاهش آمار طلاق است به طوری که اگر خانواده در چارچوب قوانین اسلامی و درست شکل بگیرد به سختی بهم می‌ریزد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز