پرداخت ۱۵ درصد هزینه های درمانی بیماران سرطانی؛ توسط تسکین 

۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۵:۵۴
کد خبر: ۸۸۳۷۷۹
پرداخت ۱۵ درصد هزینه های درمانی بیماران سرطانی؛ توسط تسکین 
مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین از پرداخت ۱۵ درصدی هزینه های درمان بیماران مبتلا به سرطان توسط این موسسه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد میلانی با اشاره به اهداف تسکین و در راستای عقد تفاهم نامه با موسسه محک گفت: تامین هزینه های درمان در اولویت کاری موسسه تسکین قرار گرفته و در این راستا خدمات مختلفی را ارائه می دهد.

وی افزود: با توجه به طولانی بودن پروسه درمان، هزینه های هنگفتی را خانواده بیماران متحمل می شوند که موسسه تسکین برای کاهش بار روانی و نگرانی بیماران و خانواده آنها اقدام به تامین ۱۵ درصدی هزینه ها می کند که این مهم شامل تامین هزینه های دارو، هزینه آزمایش ها و رادیولوژی می شود.

وی در تشریح این مهم با بیان اینکه انجام رادیولوژی در تشخیص بیماری و کنترل روند آن طی درمان بسیار ضروریست، ادامه داد: موسسه تسکین در حمایت از بیماران خود تامین هزینه های سونوگرافی، شیمی درمانی، ویزیت، هزینه های بیمارستان و ایاب و ذهاب را هم در دستور کار خود قرار داده است.

میلانی همچنین تامین هزینه های ام آر آی، سی تی اسکن، فیزیوتراپی، لوازم پزشکی و پرداخت کمک خرج را از دیگر بندهای تحت پوشش حمایت ۱۵ درصدی تسکین عنوان کرد. مدیرعامل تسکین تاکید کرد: گرچه سیر صحیح درمان و تشخیص به موقع بیماری در روند بهبود بیمار بسیار موثر است اما حفظ روحیه وی و خانواده در تکمیل این روند و بالا بردن تاثیر درمان نقش به سزایی دارد و از این روست که موسسه تسکین تمام برنامه ریزی های خود را در راستای افزایش ارامش خاطر بیماران و خانواده آنها می کند.

میلانی همچنین با اشاره به نقش موسسه های مردم نهاد در جامه عمل پوشاندن به اهداف انسانی، یاداور شد: موسسه های مردم نهاد، نقش مهمی در پیشبرد اهداف انسانی داشته و تاثیر به سزایی در افزایش سلامت جامعه می گذارند که این مهم جز در سایه حمایت و اعتماد مردمی امکان پذیر نیست.

مدیرعامل تسکین ابراز امیدواری کرد این بخش از اهداف و برنامه های تسکین همچون سابق با حمایت و اعتماد مردم به صورت موثر عملیاتی شود.

خبرنگار: یاسمین مولانا

 

نظر شما