مسابقات ورزشی دختران دانش آموز کشور در شاهرود آغاز شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۴:۵۹
کد خبر: ۸۸۴۰۷۷
مسابقات ورزشی دختران دانش آموز کشور در شاهرود آغاز شد
با روشن شدن مشعل سی امین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش آموز، مسابقات فوتسال و والیبال دختران دانش آموز کشور در شاهرود آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 800 دانش آموز در قالب 24 تیم والیبال و 23 تیم فوتسال با هم رقابت می کنند.
دستورانی، برگزاری تورهای گردشگری و بازارچه سوغات محلی را از برنامه های جنبی این مسابقات عنوان کرد. 
50 داور این مسابقات را قضاوت و داوری می کنند.
مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۸۰ سالن ورزشی در مدارس ابتدایی به خصوص کلاس‌های اول تا سوم پیش بینی شده تا دانش آموزان با لباس ورزشی فعالیت ورزشی خود را در یک سالن امن انجام دهند.
حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور نیز از اجرای طرح مدرسه میزبان در مدارس کشور خبر داد و گفت: در این طرح مسابقات ورزشی شهرستان ها و مناطق به میزبانی مدراسی که امکانات لازم را دارند برگزار می شود تا با حضور تماشاگران، دانش آموزان و خانواده ها  ، نشاط دانش آموزان بیشتر شود.
حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: ورزش و برنامه های ورزشی باعث سلامت جسم و روان و پیشرفت دختران ایران اسلامی و مادران آینده جامعه می شود.
مسابقات والیبال و فوتسال دانش آموزان دختر کشور به مدت به هفته یک هفته در شاهرود ادامه دارد.
در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی دختران دانش آموز کشور در شاهرود ، زهرا محمدی یکی از دانش آموزان این شهرستان ، پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش  به مناسبت سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور را قرائت کرد.

 "دانش آموز ورزشکار دوستدار محیط زیست" شعار این دوره از مسابقات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز