وزیر اطلاعات:

صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم ها است

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۱:۲۱
کد خبر: ۸۸۴۱۸۷
صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم ها است
وزیر اطلاعات: مسیر عزت و کرامت مقابل تحریم ابر قدرت‌ها، با مقاومت، تقوا و مجاهدت مردم و مسئولان در راه کاهش اثرات تحریم محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛وزیر اطلاعات در شورای اداری استان سمنان ، ارزشمندترین داشته جامعه اسلامی را عزت دانست و تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال این است تا با انواع توطئه ها و جنایات مقابل ملتی را که راه عزت را در پیش گرفته بگیرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی ، صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا را راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم ها دانست و گفت : خداوند در قرآن موفقیت و پیروزی ملت های مسلمان را تضمین کرده است و سختی و دشواری ها را بعنوان نردبان رشد و تعالی نگاه کنیم.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی ، حمایت از فعالان اقتصادی و رونق تولیدات صنعتی را از نقاط قوت این استان برشمرد و گفت : خطوط تولید متکی به مواد اولیه و تجهیزات داخلی راه توسعه بازار اشتغال و بی اثر کردن تحریم هاست.
حجت الاسلام والمسلمین علوی هزینه های تحمیل شده از تحریم های امریکا و استکبار را به تعبیر قرآن ، سختی هایی دانست که پس از آن گشایش نصیب مردم مقاوم و صبور خواهد شد.

 

نظر شما