وزیر ارتباطات عنوان کرد؛

مشکلات پوشش دیتا در جاده های استان مرکزی از سایر استان ها بیشتر است

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۷:۰۱
کد خبر: ۸۸۴۳۰۵
مشکلات پوشش دیتا در جاده های استان مرکزی  از سایر استان ها بیشتر است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بهبود زیرساخت های فناوری اطلاعات و تامین نیازهای هرمنطقه برای پیشبرد برنامه ها، اصلی محوری در توسعه همه جانبه است.

به گزارش برنا از اراک ، محمد جواد آذری جهرمی در جریان سفر به استان مرکزی در فرمانداری تفرش افزود: ارتباط تلفنی مناسب  برای در تفرش، فراهان و آشتیان در فصل پیش رو برقرار  می‌شود و اعتبار مورد نیاز این برنامه به صورت مشترک توسط وزارت ارتباطات و بخشی توسط استانداری مرکزی تامین می شود.

وی اظهارداشت: در ماه های اخیر فعالیت های خوبی در حوزه مخابراتی استان مرکزی انجام شده است که نیازمند تکمیل است و نیاز است که دامنه تلاش ها برای برخورداری مناطق شهری و روستایی استان به ویژه شهرستان های تفرش، فراهان و آشتیان از ارتباطات کیفی گسترده تر شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: لازم است در این سه شهرستان زیرساخت های لازم به منظور برخورداری بهتر مردم از تلفن ثابت فراهم شود و مردم این مناطق برای طرح های توسعه ای در حوزه کشاورزی ، گردشگری و صنعت زیرساخت مخابراتی مطلوب داشته باشند.
آذری جهرمی گفت: مشکلات پوشش دیتا در جاده های در این استان از سایر استان ها بیشتر است و می طلبد که مشکلات ارتباطی  در گردنده گیان و نقره کمر به سرعت رفع شود.
وی اظهارداشت: شهرستان آشتیان در حوزه گردشگری قابلیت های فراوانی دارد و نیازمند داشتن زیرساخت و سرمایه گذاری توسعه ای است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به روز رسانی در حوزه ارتباطی روستایی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

 

نظر شما