رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به کردستان؛

توسعه در گرو امنیت است

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۵:۴۲
کد خبر: ۸۸۵۰۰۶
توسعه در گرو امنیت است
رئیس قوه قضائیه گفت: اشتغال، رفع بیکاری و رونق تولید عمده هدف توسعه کردستان است که می بایست در سایه امنیت دنبال شود و قوه قضائیه نیز پیگیر این مساله و کمک به تحقق آن است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در راس هیاتی از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به کردستان گفت: مردم منطقه کردستان در سایه ایثار و فداکاری های مختلف همواره در امنیت کامل بسر برده و این امنیت کمک کننده توسعه در استان نیز است.

رئیسی افزود: اشتغال، رفع بیکاری و رونق تولید عمده هدف توسعه استان است که می بایست در سایه امنیت دنبال شود و قوه قضائیه نیز پیگیر این مساله و کمک به تحقق آن است.

او گفت: خداوند متعال مواهب طبیعی ارزشمندی را به کردستان ارزانی داشته و در کنار آن وجود نیروی انسانی متراکم جوان می تواند با کار آمدی این پتانسیل‌ها به توسعه پایدار بخش اقتصادی و اجتماعی استان بسیار کمک کند.

رئیسی یادآور شد: آنچه در یک استان وجود دارد اگر به مسئولانی همچون بنده اطلاع رسانی شود بسیار می‌تواند در تصمیم سازی و تصمیم گیری موثر باشد.

او گفت: گزارشاتی را از ۱۰ هیاتی که روز گذشته به شهرستانهای استان سفر کرده اند، دریافت کرده‌ام.

رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: این هیات ها به منظور بررسی مشکلات مردم شهرستان های مختلف کردستان به این مناطق سفر کرده بودند و امروز در شورای قضایی استان این چالش ها بررسی و در مورد آنها تصمیم گیری می‌شود.

رئیسی افزود: باور داریم وجب به وجب این استان یادآور شهامت‌ها و مقاومت مردم کردستان و جوانان بسیجی و نیروهای نظامی و انتظامی است و امنیتی که امروز در این استان داریم مرهون هوشیاری و بصیرت مردم و خون شهداست و برای ارج نهادن به این موهبت الهی، باید همواره پاس داشته شود.

دیدار با خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، حضور در دانشگاه کردستان، دیدار با علما در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، حضور در نشست شورای اداری استان از جمله برنامه‌های آیت الله رئیسی در سفر به کردستان است.  

 در این سفر، رئیس قوه قضاییه همچنین در جلسه شورای قضایی استان کردستان شرکت کرده و مسائل قضایی استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

 آیت‌الله رییسی پیش از خروج از کردستان در نشستی در صدا و سیمای مرکز کردستان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از این سفر را ارائه می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز