استاندار یزد:

تجلیل از واحدهای صنعتی فعال، باعث بهبود وضعیت تولید در استان می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۷:۱۹
کد خبر: ۸۸۵۵۸۷
استاندار یزد در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن و صنایع وابسته گفت: قطعاً معرفی، تشویق و حمایت از واحدهای صنعتی فعال می‌تواند به بهبود وضعیت تولید در استان کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن و صنایع وابسته که در محل جدید نمایشگاه‌های بین اللملی استان یزد برگزار شد، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به تبادل فکر و تجربه میان واحد‌های صنعتی کمک زیادی کند.

"طالبی" همچنین حضور شرکت‌های بزرگ داخل و خارج استان را اتفاقی مثبت خواند و افزود: این نمایشگاه می‌تواند در کنار معرفی ظرفیت‌های کاری در بخش‌های مختلف به جذب مبتکرین و اجرای ایده‌های خلاقانه در صنعت منجر شود و همچنین به رفع مشکلات و مسائلی که بخش صنعت با آن روبرو است، کمک کند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد : برگزاری چنین رویداد‌هایی به اعتلای صنعت و معدن استان یزد و کاهش مشکلات فراروی آن کمک می کند و همچنین باعث همدلی بیشتر دولت و بخش خصوصی خواهد شد.

استاندار یزد با تقدیر از برنامه معرفی و تجلیل از واحدهای فعال صنعتی و تولیدی، تصریح کرد: قطعاً معرفی این گونه واحدها و تشویق و حمایت از آنها می‌تواند به بهبود وضعیت تولید در استان کمک کند.

"طالبی" در ادامه گفت: معرفی الگوهای برتر می‌تواند در ایجاد اشتغال بهتر در استان موثر باشد و به ایجاد فضایی که همه اعم از دولت، بخش خصوصی و مردم بتوانند در کنار هم  گام‌های موثری در اعتلای بخش صنعت و تولید بردارند، منجر شود.

وی در پایان سخنان خود، با تبریک راه‎‌اندازی و شروع به کار نمایشگاه در محل جدید نمایشگاه‌های دائمی استان گفت: امیدوارم برگزاری خوب و موفق این نمایشگاه در این فضا و مکان، منجر به توسعه هر چه بهتر و بیشتر استان شود.

 

 

نظر شما