۲۲۰ کاراته‌کا سبک شوتوکان کشور در شاهرود رقابت کردند

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۷:۰۲
کد خبر: ۸۸۵۶۰۶
۲۲۰ کاراته‌کا سبک شوتوکان کشور در شاهرود رقابت کردند
دبیرسبک شوتوکان جهانی WUKA کاراته کشور گفت: ۲۲۰ کاراته‌کا کشور روز جمعه در مسابقات قهرمانی این سبک در شاهرود رقابت کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سیروس شیری پور افزود: به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس ،هجدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان در ورزشگاه تختی شاهرود برگزار شد.
وی تاکید کرد: ۲ گروه داوری با ۲۰ داور، قضاوت این دوره مسابقات را برعهده داشتند.
شیری پور با بیان اینکه ۲۰ نفر از برگزیدگان این دوره از مسابقات برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد ، ادامه داد: با تصویب شورای برون مرزی فدراسیون کاراته و وزرات ورزش و جوانان ، منتخبین هر وزن برای مسابقات برون مرزی بهمن ماه امسال اعزام خواهند شد.
دبیرسبک شوتوکان جهانی WUKA کاراته گفت : این دوره از مسابقات قهرمانی کشور با رقابت ورزشکاران استانهای تهران،سمنان،خوزستان،خراسان رضوی،قم،گیلان ،مازندران،قزوین ،چهارمحال و بختیاری و گلستان انجام شد.
شیری پور تاکید کرد:مسابقات قهرمای کشور در این سبک کاراته در رده کمربند پایین تر از رنگ قهوه ای و بالای قهوه ای در وزنهای مختلف رده سنی نونهالان ،نوجوانان ،امید،بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.
شهرستان شاهرود ۱۵ هزار ورزشکار سازمان یافته داشته و به خاطر شرایط خوب آب و هوایی و داشتن امکانات لازم ، هرساله میزبان برگزاری مسابقات سراسری برخی رشته ها و نیز اردوی آمادگی تیم های ملی در رشته های گوناگون است.
سی‌امین دوره رقابت‌های ورزشی دختران سراسر کشور در مقطع متوسطه هم که با شرکت ۵۱۸ دانش آموز ورزشکار در قالب ۲۴ تیم والیبال و ۲۳ تیم فوتسال در این شهرستان آغاز شده بود عصر امروز با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.
همچنین بیست و یکمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ۲۷ تیم از استان های مختلف کشور در ماه جاری با حضور ۶۳۳ ورزشکار در شاهرود برگزار شد.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز