امام جمعه موقت تهران؛

اردوگاه های رژیم بعثی با ایمان و استقامت اسرای ایرانی به دانشگاهی با عظمت تبدیل شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۲:۴۲
کد خبر: ۸۸۵۷۸۳
اردوگاه های رژیم بعثی با ایمان و استقامت اسرای ایرانی به دانشگاهی با عظمت تبدیل شد
امام جمعه موقت تهران گفت: آزادگان با ایمان به خدا و آرمان های انقلاب اسلامی و استقامت آگاهانه به اسوه و الگوی ماندگار تبدیل شدند.

به گزارش برنا از اراک ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در همایش الماس های درخشان و تجلیل از آزادگان استان مرکزی در محل استانداری این استان، افزود: اردوگاه های رژیم بعثی با ایمان و استقامت اسرای ایرانی به دانشگاهی با عظمت تبدیل شد و هر یک از اسرا که مطلبی یا دانشی داشت به دیگران انتقال می داد.

وی ادامه داد: اردوگاه های رژیم بعثی برای اسرای ایرانی به عنوان نماد وحدت و یکپارچگی رزمندگان اسلام بود و تمام اقوام ترک، کرد، بلوچ، عرب، فارس و تمامی مذاهب تنها یک آرمان و هدف مقدس داشتند و آن هم استقامت در راه انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: آزادگان با ایمان و استقامت اردوگاه های دشمن را به نماد دینداری، نوع دوستی و نزدیکی به خدا تبدیل کرده بودند و با عزت، اقتدار و عظمت به میهن اسلامی بازگشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد اظهار داشت: اسرای ایرانی، تمامی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را در اردوگاه های رزیم بعثی احیا کرده و جمهوری اسلامی دیگری را در عراق به وجود آوردند.

وی ادامه داد: بصیرت و استقامت باعث شد که آزادگان تمامی شکنجه ها و مشکلات دوران اسارت را تحمل کرده و با عزت و افتخار به کشور بازگردند و اکنون نیز اگر ملت ایران می خواهد، عزت و اقتدار خود را حفظ کند باید با ایمان و استقامت در مسیر انقلاب اسلامی مجاهدت کند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: تمامی مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور با ایمان و استقامت در راه خدا، عقلانیت و مدیریت مبتنی بر قرآن و سیره اهل بیت(ع) حل می شود و در صورت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می توان تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی یادآوری کرد: ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۹(سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی) از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب اسلامی است و مجاهدت ها، صبر و استقلامت آزادگان در اردوگاه های عراق دیگر در تاریخ تکرار نخواهد شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه