مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی:

تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل مجموعه تاریخی بازار تبریز جدی گرفته شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۸:۳۴
کد خبر: ۸۸۵۷۹۴
تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل مجموعه تاریخی بازار تبریز جدی گرفته شود
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی موضوعات مرتبط با پدافند غیرعامل در بین اقشار مختلف مردم تاکید کرده و خواستار مطالعه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل مجموعه تاریخی بازار تبریز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، آقایی در جلسه کمیته پدافند غیرعامل شهرداری کلانشهر تبریز که در محل سازمان حمل و نقل بار تشکیل شد، افزود: ساماندهی کسب و کار، تدوین سناریو و اجرای رزمایش های مختلف با موضوع تهدیدات پدافند غیرعامل با همکاری شهرداری، جهت افزایش آگاهی و آمادگی برای مقابله با حوادث از مواردی است که در حوزه بازار تبریز ضروری می باشد.

نادری مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز نیز با اشاره به ضرورت ساماندهی خودروهای حمل بار، صدور پروانه فعالیت برای ارائه دهندگان خدمات در این حوزه را ضروری دانست.

در پایان نیز مدیر کل پدافند غیرعامل استان به همراه رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تبریز و مدیر پایگاه جهانی بازار تاریخی تبریز از نحوه مرمت سرای دودری ( ایکی قاپیلار ) بازار تبریز که در حادثه آتش سوزی دچار حریق شده بود، بازدید کردند.

 

نظر شما