استاندار مرکزی:

آزادگان در صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل نقش افرین بودند

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۶:۴۸
کد خبر: ۸۸۵۸۵۲
آزادگان در صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل نقش افرین بودند
استاندار مرکزی گفت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی که امروز تمام قدرت های جهان به خصوص کاخ سفید سر تسلیم در برابر آن فرود آورده اند، هدیه شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به ملت ایران است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در همایش الماس های درخشان و تجلیل از مقام آزادگان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در استانداری مرکزی، افزود:  ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی ها و فداکاری های ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان به عنوان یک قدرت جهانی مطرح شده است.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با پیروی از مکتب اهل بیت(ع)، رهبری های حکیمانه امام راحل و ایمان راسخ به آرمان های انقلاب اسلامی، توانستند مقابل رژیم بعثی که از حمایت های قدرت های جهان برخوردار بود، ایستادگی کرده و دشمن را از خاک وطن بیرون کنند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی نیز هدایت های مقام معظم رهبری، وحدت و یکپارچگی ملی باعث شد تا ملت ایران پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و امروز تمامی قدرت های جهان مقابل عظمت این ملت سر تعظیم فرود بیاورند.

آقازاده افزود: ایران در جنگ تحمیلی به تنهایی توانست مقابل رژیم بعثی که از حمایت های کشورهای مرتجع منطقه و قدرت های شرق و غرب بهره مند بود، ایستادگی کند و فرهنگ باعظمت ایثار و شهادت  باید همچنان در جامعه جاری باشد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید بدانند که امنیت و آرامشی کنونی در جای جای ایران اسلامی را باید قدر دانست چرا که در سایه ایثارگری ها و فداکاری های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به وجود آمده است.

آقازداه گفت: نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی آنچنان که باید فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام را درک نکرده اند، بنابراین دستگاه های مختلف فرهنگی وظیفه دارند نسبت به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش تلاش کرده تا مجاهدت های شهدا، جانبازان، ایثارگان و آزادگان در تاریخ انقلاب اسلامی و حتی تاریخ معاصر جهان ثبت شود.  

وی بیان کرد: صبر و استقامت آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی اجری زیادی دارد چرا که  آزادگان سال های سال شکنجه، دوری از خانواده و سختی های مربوط به اسارت را تحمل کردند اما از آرمان ها و اهداف نظام اسلامی دست نکشیدند.

استاندار مرکزی ادامه داد: آزادگان در صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل نقش افرین بودند و در دوران اسارت قلبشان برای انقلاب اسلامی و امام راحل می تپید و سیره این عزیزان امروز باید الگوی رفتاری آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

آقازاده در ادامه سخنان خود به برخی از کمبودها و محدودیت های جامعه ایثارگری نیز اشاره کرد و گفت:  مسئولان دستگاه های اجرایی وظیفه دارند به درخواست این قشر از جامعه با اولویت رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: برخوردها و رفتارهای مسئولان نباید دور از جایگاه آزادگان، جانبازان، شهدا و ایثارگران باشد و  مدیری که به این قشر از جامعه برخورد انقلابی نداشته باشد کفایت لازم برای مسئولیت را ندارد و باید در مورد او برخورد قانونی صورت گیرد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: ممکن است به دلیل برخی از محدودیت ها نتوان آنچنان که باید خواسته های جامعه ایثارگری را اجابت کرد اما این دلیل نمی شود که برخورد ما در شان این عزیزان نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز