شهردار تبریز:

باید تدابیر لازم برای مقابله با بلایای طبیعی را داشته باشیم/ سیل آق قلا، همدلی مردم ایران را نشان داد

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۶:۴۲
کد خبر: ۸۸۵۹۴۴
باید تدابیر لازم برای مقابله با بلایای طبیعی را داشته باشیم/ سیل آق قلا، همدلی مردم ایران را نشان داد
شهردار تبریز گفت: بلایای طبیعی به مردم یادآوری می کند که باید تدابیر و راهکارهای لازم برای مقابله بموقع با آنها را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،ایرج شهین باهر شهردار تبریز در دیدار با پیمان حسن قاسمی رئیس شورای اسلامی شهر آق قلا با بیان مطلب فوق، گفت: بلایای طبیعی جزو اتفاقاتی است که روی کره زمین رخ می دهد و همراه خود خساراتی را نیز به دنبال دارد. این بلایا به ما یادآوری می کند که باید حواسمان به این گونه اتفاقات باشد.

وی ادامه داد: لازم است تا راهکارهایی برای مقابله با بلایای طبیعی داشته باشیم و تدابیری اتخاذ کنیم تا خسارات اینگونه حوادث برای مردم و شهر به حداقل برسد.

شهردار تبریز با اشاره به جنبه های مثبت حوادث طبیعی، اظهار کرد: در چنین اتفاقاتی، مردم با کمک ها و یاری رساندن خود، روحیه نوعدوستی خود را نشان می دهند. بلای طبیعی اصلا اتفاق خوشایندی نیست اما یک فرصتی است تا مردم با همدیگر همراه شده و خود را برای اتفاقات بزرگ تر آماده کنند.

وی افزود: در سیل آق قلا، نه تنها مردم تبریز بلکه مردم همه شهرهای کشورمان نگران وضعیت این شهر و ساکنان آن بودند و در تبریز نه فقط شهرداری بلکه سپاه، حوزه های علمیه و خود مردم داوطلبانه به کمک مردم آق قلا رفتند.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه روحیه نوعدوستی و انسان دوستی در وجود همه مردم ایران است، یادآور شد: در سیل آق قلا مردم کشورمان نشان دادند که در چنین اتفاقاتی می توانند خیلی سریع همدل و متحد شوند و مقابل آسیب های بزرگ بایستند. امیدواریم که دیگر شاهد چنین بلایا و اتفاقات خسارت زا در کشورمان نباشیم.

گفتنی است بارش های شدید در فرودین سال جاری موجب سیل در آق قلا، یکی از شهرهای استان گلستان شد و به سبب آن مناطق و روستاهای زیادی در این شهر تحت تاثیر خسارات سیل قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز