پنجمین اردوی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوایان کشور در سنندج برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۶:۵۷
کد خبر: ۸۸۶۶۹۸
پنجمین اردوی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوایان کشور در سنندج برگزار می شود
تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوای بزرگسال کشور به منظور کسب آمادگی حضور موفق در نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان به میزبانی هنگ کنگ پنجمین اردوی خود را به میزبانی سنندج برپا می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ پنجمین اردوی تیم ملی پومسه و کیوروگی تکواندو بانوان ناشنوا کشور برای حضور موفق در نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان در هنگ کنگ، از صبح روز یکشنبه 10 شهریورماه در خانه تکواندو شهرستان سنندج برگزار می شود.

در ادامه اردوهای آمادگی تیم ملی تکواندو ناشنوا کشورمان با حضور دو ورزشکار در بخش پومسه و چهار ورزشکار در بخش کیورگی تمرینات خود را در این اردوی ده روزه زیر نظر پریسا خانی سرمربی پومسه و آزاده یاسایی سرمربی کیوروگی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوا کشور آغاز می کنند.

نسیبه شهبازی بانوی تکواندوکار کردستانی نیز پس از انتخاب به عنوان عضو ثابت تیم ملی تکواندو و حضور در مراحل مختلف اردوهای تدارکاتی به این مرحله از اردوی تیم ملی تکواندو در بخش کیوروگی دعوت شده است.

گفتنی است، "شهبازی" اولین طلای تکواندوی بانوان ناشنوای ایران در رقابت های المپیک ناشنوایان ترکیه را در کارنامه ورزشی خود دارد.
 
نهمین دوره بازی های آسیایی 2019 ناشنوایان از 10 الی 21 آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.
نظر شما