مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

شمشیربازی به عنوان ورزش اول استان همواره برای کشور و استان افتخارآفرین بوده است

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۹:۰۷:۴۷
کد خبر: ۸۸۶۷۱۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جمع ملی پوشان امید گفت: شمشیربازی ورزش اول استان یزد است و همواره برای کشور و استان افتخارآفرین بوده که امیدوارم این اردو نیز در بهترین شرابط ممکن برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی که در اردوی تیم ملی  سابر زیر 23 سال حضور یافته بود ، در دیدار با حمیدرضا شیر سرمربی یزدی و دیگر ملی پوشان حاضر در اردو گفت: خیلی خوشحال و خرسندیم از اینکه میزبان شما ملی پوشان و افتخار آفرینان کشور هستیم و از رئیس و دبیر و دیگر اعضاء هیات که شرایط برگزاری این اردو را فراهم کردند ، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه شمشیربازی ورزش اول استان یزد است اظهار داشت: شمشیربازی استان یزد میزبان اردوی های مختلف تیم های ملی در رده های سنی مختلف بوده و پس از آن شاهد افتخارآفرینی و درخشش ملی پوشان در میادین مختلف بوده ایم که امیدوارم این اردو نیز کمک زیادی به آمادگی سابریست های ملی پوش و در نهایت افتخارآفرینی در مسابقات قهرمانی آسیا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: اعضاء هیات شمشیربازی استان یزد شرایط میزبانی خوب و در خور شان ملی پوشان را فراهم کنند تا ورزشکاران بدون دغدغه و در کمال آرامش به تمرینات و آمادگی خود بپردازند.

شریعتی خاطرنشان کرد: حضور حمیدرضا شیر از مربیان خوب استان یزد در راس کادر فنی تیم ملی نیز مایه افتخار استان است و با توجه به اینکه اخیرا دوره پیشرفته بین المللی را پشت سر گذاشته ، با اندوخته ای با ارزش سابریست های زیر 23 سال را آماده حضور در میدانی سخت می کند که امیدوارم ملی پوشان با دستی پر و افتخارآفرینی از این مسابقات برگردند.

حمیدرضا شیر سرمربی یزدی تیم ملی شمشیربازی زیر 23 در اسلحه سابر هم گزارشی از روند آماده سازی تیم و اردو ها ارائه کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز