رییس هیئت اسکیت استان البرز:

اسکیت البرز به یک مدعی در سطح ملی مبدل شده است

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۲۳:۴۰:۴۸
کد خبر: ۸۸۷۰۷۴
اسکیت البرز به یک مدعی در سطح ملی مبدل شده است
محمود فرهنگ رنجبر کسب عناوین اول وسوم لیگ برتر کشور توسط نمایندگان البرز را تاییدی دوباره بر ظرفیت های بالای این ورزش در استان دانست و گفت: اسکیت البرز به یک مدعی در سطح ملی مبدل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، محمود فرهنگ رنجبر اظهار کرد: یازدهمین دوره لیگ اسکیت سرعت دختران کشوربا حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور برگزار و با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در مجموع مراحل برگزار شده در این دوره از رقابتها، تیم CTP سروش اسکیت هیات البرز توانست جام طلا را از آن خود کند ، تیم CTP هیأت اسکیت مازندران به مقام دومی دست یافت و تیم اسکیت پیمانه کار تهران مقام سومی را تصاحب کرد .

رنجبر ادامه داد: در بخش پسران نیز که با حضور ۱۵ تیم برگزار شد لوئجینیو تهران توانست جام طلا را از آن خود کند ، تیم وارپ کرمانشاه به مقام دومی دست یافت و تیم سروش اسکیت CTP الف‌هیات البرز مقام سومی را تصاحب کرد.

او با قدردانی از کادرفنی و اسکیت بازان حاضر در این دو تیم گفت: ظرفیت و پتانسیل اسکیت البرز به خوبی در لیگ کشور به نمایش درآمد و سبب شد روند صعودی این ورزش و کسب عناوین برتر کشور تداوم داشته باشد.

رییس هیئت اسکیت استان البرز با تاکید براینکه استان های مختلف وفدراسیون توان و ظرفیت کم نظیر البرز در اسکیت را باور کرده اند گفت: اینکه البرز به یک مدعی همیشگی تبدیل شده ماحصل کاری دشوار از سوی خانواده بزرگ اسکیت البرز بوده و امروز خوشحالم که عنوان کنم اسکیت البرز راه و مسیر خود را پیدا کرده و در قامت یک ورزش مدال آور برای البرز درآمده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز