بهره برداری ۸۴۱ طرح در هفته دولت

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۱:۴۲
کد خبر: ۸۸۷۵۸۴
بهره برداری ۸۴۱ طرح در هفته دولت
استاندار سمنان : در هفته دولت 841 طرح عمرانی و سرمایه گذاری قابل بهره برداری با اعتبار هزار و 825 میلیارد تومان در استان سمنان به بهره برداری می رسد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر  در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت اشتغال این طرح ها ، هزار و 267 شغل است.
استاندار سمنان گفت: از مجموع طرح های قابل بهره برداری 650 طرح مربوط به بخش عمرانی با اعتبار 342 میلیارد تومان و 60 طرح مربوط به بخش سرمایه گذاری با اعتبار 328 میلیارد تومان است .
آشناگر افزود: آغاز ساخت 124 طرح با اعتبار 371 میلیارد تومان در شهرستان های استان سمنان و آغاز به کار 7 طرح سرمایه گذاری با اعتبار 73 میلیارد تومان از دیگر برنامه های هفته دولت امسال خواهد بود .
علیرضا آشناگر گفت: از مجموع طرح های عمرانی قابل بهره برداری استان در هفته دولت 70 طرح در سمنان، 154 طرح در شاهرود ، 122 طرح در دامغان ، 72 طرح در گرمسار ، 35 طرح در مهدیشهر ، 60 طرح در سرخه ، 21 طرح در آرادان و 10  طرح نیز به صورت استانی است.
در بخش طرح های سرمایه گذاری قابل بهره برداری هم 18 طرح در سمنان ، 18 طرح در شاهرود، 7 طرح در دامغان،  10 طرح در گرمسار،  4 طرح در مهدیشهر ، 2 طرح در سرخه ، 2 طرح در آرادان و 6 طرح در میامی است .
استاندار سمنان با اشاره به 370 طرح نیمه تمام قبلی گفت : برای اتمام این طرح ها 147 میلیارد تومان اعتبار لازم است .
تحقق صددرصدی تعهدات اشتغال استان در یکسال گذشته، جذب 90 درصدی تسهیلات رونق تولید استان و کسب رتبه دوم رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی استان بعداز قزوین و پیگیری جدی تر موضوع تامین آب استان دیگر موضوعاتی بود که استاندار سمنان در این جلسه مطرح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز