در دیدار مدیر عامل خبرگزاری برنا و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مطرح شد؛

 سرپرستان خبرگزاری برنا بازوی رسانه ای مدیران کل هستند

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۱:۳۴
کد خبر: ۸۸۷۶۵۵
 سرپرستان خبرگزاری برنا بازوی رسانه ای مدیران کل هستند
نشست مشترک مدیر عامل خبرگزاری برنا و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با محوریت بررسی همکاری های مشترک و توسعه فعالیت های رسانه ای برگزار شد. 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیر عامل خبرگزاری برنا در این نشست با تاکید بر توسعه همکاری های فی مابین مجموعه رسانه ای اداره کل و سرپرستی خبرگزاری برنا در استان اظهار کرد: سرپرستان خبرگزاری در سطح استان ها بازوی رسانه ای مدیران کل هستند.

محمد حسن بلاغی مبین خاطرنشان کرد: ظرفیت های رسانه ای مطلوبی در برنای استان وجود دارد که باید بتوانیم از این ظرفیت در راستای انتشار به موقع و تاثیر گذار اخبار و رویدادهای حوزه ورزش و جوانان بهره مند شویم.

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز خواستار همکاری های مشترک بیشتری شد و گفت: خوشبختانه در طول ماه های گذشته ارتباط رسانه ای بسیار خوبی با مجموعه خبرگزاری برنا صورت گرفته است اما به نظر ما این کافی نیست و باید بتوانیم از پتانسیل برنا بیشتر از این استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما آمادگی داریم زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز برای فعالیت سرپرستی خبرگزاری برنا را در اختیار فعالان این مجموعه در استان قرار دهیم تا شاهد توسعه فعالیت های خبرگزاری برنا در حوزه ورزش و جوانان در استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز