عضو مجلس خبرگان رهبری:

پلیس برای مردم همانند قلعه و دژی محکم و استوار است

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۸:۲۱
کد خبر: ۸۸۷۸۶۷
پلیس برای مردم همانند قلعه و دژی محکم و استوار است
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صفات پلیس در قرآن کریم بیان کرد: پلیس برای مردم و دردمندان جامعه همانند قلعه و دژی محکم و استوار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، آیت الله "ابوالقاسم وافی" در جمع کارکنان پلیس استان یزد با بیان اینکه عمل صالح و تهذیب نفس انسان را متوجه خدا می کند اظهار داشت: اساس سعادت انسان در انجام عمل صالح است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات و روایاتی از قرآن کریم در خصوص کمال و سعادت انسان ها گفت: انسان فطرتا کمال را دوست دارد اما گاهی توجهات نفسانی، حجابی را بین انسان و کمال نفسانی ایجاد می کند و مانع رسیدن وی به سعادت می شود.

آیت الله وافی با بیان اینکه مادیات دنیا هیچکدام باعث عزت و سربلندی انسان ها نمی شود تصریح کرد: اگر انسان در مقابل مشکلات مقاوم باشد و مغلوب دشمن نشود آن وقت به عزت و سربلندی خواهد رسید.

وی در ادامه به تلاش ها و مجاهدت های کارکنان پلیس در برقراری امنیت و آرامش در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه و دغدغه پلیس در حوزه امنیت جای قدردانی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قبل از انقلاب زنان با حجاب با دیدن یک مامور رژیم شاهنشاهی جرات خروج از منزل را نداشتند اما امروز به برکت اسلام و انقلاب، مردم با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند.

وی با بیان اینکه معرفت به خداوند و تقرب به او به انسان عزت می بخشد افزود: خداوند متعال ، رژیم پهلوی را با آن عظمت و غرور با ذلت و خواری سرنگون و حکومت اسلامی را جایگزین یک نظام زورگو و باطل کرد.

آیت الله وافی ، ضمن اشاره به صفات پلیس در قران کریم خاطرنشان کرد: پلیس برای مردم و دردمندان جامعه همانند قلعه و دژی محکم و استوار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ،تصریح کرد: امیدواریم این امنیت، آرامش و اقتداری که امروز به برکت نیروهای مسلح و به خصوص پلیس در کشور ما ایجاد شده است روز به روز افزایش یابد و برای ملت، نظام و انقلاب باقی بماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز