افتتاح همزمان ۸۸ طرح در شهرستان سمنان

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۸:۲۴
کد خبر: ۸۸۸۴۸۲
افتتاح همزمان ۸۸ طرح در شهرستان سمنان
در نخستین روز هفته دولت ، 88 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان سمنان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرماندار سمنان در مراسم افتتاح همزمان این طرح ها گفت : این پروژه ها با اعتباری بیش از  ۳۲۶ میلیارد تومان اجرا شد .
سید عباس دانایی  افزود: امروز همچنین ۱۹ پروژه با اعتباری بیش از  ۱۲۵ میلیارد تومان در شهر سمنان کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار سمنان یکی از مشکلات این شهرستان را کمبود مراکز آموزشی برشمرد و گفت: امروز یک واحد آموزشی 12 کلاسه با نام " باقرالعلوم "در سمنان افتتاح می شود.
دانایی با اشاره به اینکه پروژه های اقتصادی شهر سمنان به نسبت پارسال 9 درصد افزایش دارد گفت: افتتاح واحد تولیدی تزئینات ساختمانی با نام " آریا کنف برد " و مخزن 2 هزار متر مکعبی آب شهر سمنان از پروژه هایی است که امروز افتتاح می شوند و در توسعه سمنان موثرند.
علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز در مراسم آغاز اجرای این طرح ها با تاکید بر لزوم رفع محدودیت های توسعه این استان گفت : یکی از این محدودیت ها کمبود آب است که دولت و مجلس با تصویب طرح هایی نظیر  انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی ایران  و اجرای سد فینسک برای رفع آن همت دارند.
وی تاکید کرد: استان سمنان ، با کارکرد ویژه و نقش موثر در اقتصاد ملی ، به توجه بیشتر مسئولان کشور نیازمند است .
پیش از این مراسم ، استاندار سمنان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در گلزار شهدای بارگاه مطهر امامزاده یحیی سمنان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و با آرمان های والای امام راحل و شهدای گلگون کفن میهن اسلامی تجدید پیمان کردند.
تجلیل از جمعی از کارمندان نمونه شهرستان سمنان ، برنامه دیگر این مراسم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز