استاندار سمنان:

انتقال آب خزر به سمنان با همت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گام اجرایی قرار گرفته است

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۱:۰۷
کد خبر: ۸۸۸۴۸۹
انتقال آب خزر به سمنان با همت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گام اجرایی قرار گرفته است
استاندار سمنان گفت: ابَرطرح انتقال آب خزر به سمنان با همت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هدف توسعه استان در گام اجرایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر روز شنبه در آیین گرامیداشت هفته دولت در شبستان امامزاده یحیی(ع) سمنان افزود: پیشرفت اقتصادی استان در دولت تدبیر و امید چشمگیر و غیرقابل وصف بوده است و  بیش از ۲ هزار واحد صنعتی در سمنان فعال است.

وی خاطر نشان کرد: با رفع مشکلات زیرساختی می توان برای توسعه و رونق کسب و کار در استان قدم‌های جدی‌تری برداشت و برای توسعه همه جانبه سمنان با توجه به موقعیت جغرافیایی باید تلاش بیشتری شود.

استاندار سمنان ادامه داد: رفع چالش کم‌آبی و تامین زیرساخت‌ها رویکرد اصولی دولت تدبیر و امید برای توسعه استان است و اکنون مراحل پایانی معماری و بررسی تامین منابع مالی طرح انتقال آب خزر به استان سمنان در حال انجام است.

آشناگر اضافه کرد: در گام اجرایی قرار گرفتن انتقال آب خزر به سمنان با برنامه‌ریزی اصولی و تلاش های دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شد، برآورد هزینه انتقال آب خزر به استان سمنان از محل اعتبارهای غیردولتی ۱۵۰ هزار میلیارد ریال است.

استاندار سمنان گفت: انتقال آب خزر به سمنان با ۱۵۰ هزار میلیارد ریال منابع غیردولتی پیش بینی می شود که براساس برنامه‌ریزی‌های هدفمند هرچه سریع‌تر باید این ابرطرح عمرانی و اقتصادی در گام اجرایی قرار گیرد.

آشناگر اضافه کرد: دولت اقدام‌های لازم برای توسعه سمنان با وجود مشکلات فراوان انجام داده است و با تمام توان در ادامه راه هم برای رونق اقتصادی و اشتغال استان اقدام‌های همه‌جانبه انجام می شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت واحدهای معدنی استان سمنان برای رونق اقتصادی بی‌نظیر است و با رفع مشکلات زیرساختی می توان بهره‌وری در این بخش را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

آشناگر گفت: تولید ناخالص داخلی در استان سمنان با وجود تحریم‌ها و فشارخارجی ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز