به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد:

افتتاح بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در سمنان

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۶:۵۰
کد خبر: ۸۸۸۹۴۱
افتتاح بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان  در سمنان
بزرگترین نمایشگاه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی کشور در سمنان با حضور معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، بزرگترین نمایشگاه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها، رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان، فرمانداران و سایر مسئولین استانی در پارک شقایق سمنان افتتاح شد.

در این مراسم که با مشارکت حداکثری هیئت های ورزشی، سازمان های مردم نهاد جوانان و دستگاه های اجرایی استان و استقبال بی نظیر مردم همراه بود، مسئولین از غرفه های متنوع نمایشگاه و فعالیت های در نظر گرفته شده به مدت 3 ساعت بازدید کردند.

مجتبی جانعلی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه ورزش همگانی، افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، یکم تا چهارم شهریور امسال بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی کشور در بوستان شقایق شهرستان سمنان برپا شد.
وی بیان کرد: بیش از50 غرفه در حوزه ورزش و با حضور بیش از 80رسته مهیج ورزشی و همچنین 15 غرفه فرهنگی و جوانان با مشارکت25 غرفه اداره‌های همکار در چهار بخش ورزش‌های همگانی مخصوص خانواده‌ها، ورزش‌های قهرمانی، ورزش‌های مهیج و فرهنگی و جوانان در این نمایشگاه دایر شد.
جانعلی، به اجرای ۸۰ رشته ورزشی و بخش ورزش‌های مهیج نمایشگاه اشاره و خاطر نشان‌ کرد: بخش موتورسواری با موتورهای سنگین و تریل و برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان از قسمت های مهیج این نمایشگاه است.

همچنین تقی زاده، معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز خرسندی از کیفیت این نمایشگاه فرهنگی ورزشی در شهر سمنان و تشکر از همت اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری آن، برپایی چنین رویداد باشکوهی را از دیگر توانمندی های استان سمنان دانسته و بر لزوم برپایی چنین نمایشگاهی در سایر استان ها و به طور خاص در مناطق روستایی و عشایری تاکید کرد.

طبق برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، این نمایشگاه تا چهارم شهریورماه برای بازدید عموم باز است و هیأت‌های ورزشی، سمن های جوانان و دستگاه های اجرایی استان در آن غرفه دارند.

این نمایشگاه با هدف ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی و همچنین رشد و توسعه ورزش در جامعه و به منظور جذب خانواده‌ها برای تشویق فرزندانشان نسبت به فعالیت در رشته‌های مختلف ورزشی و مشارکت در فعالیت های داوطلبانه تشکل های مردم نهاد جوانان برپا شده است.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

عکاس: محمد مهدی مداح

464138447_74438

464022308_98771

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز