مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

ورزشگاه چمران برای میزبانی مسابقات آینده خوشه طلایی آماده می شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۰:۲۳
کد خبر: ۸۸۹۱۵۳
ورزشگاه چمران برای میزبانی مسابقات آینده خوشه طلایی آماده می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تلاش می کنیم با تمهید شرایط و امکانات لازم، ورزشگاه چمران ساوه را برای میزبانی مسابقات آینده خوشه طلایی مهیا کنیم.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی  در بازدید از روند بهسازی مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه،‌ گفت: با توجه به اینکه فعالیت های عمرانی باید به صورت پروژه ای انجام شود، نمی توان انتظار اجرای بهسازی این مجموعه را در زمانی کوتاه داشت زیرا این مجموعه ورزشی چند دهه است بهسازی نشده و روند آماده سازی آن قطعا زمان بر است ضمن اینکه در این بین مشکلات مالی را هم نباید فراموش کرد.

وی گفت: پیمانکار طرح ورزشگاه چمران با همه توان و ظرفیت خود در حال فعالیت است و باز هم برای شتاب در اجرای بهسازی و بازسازی را از او خواسته ایم که بر حجم و دامنه فعالیت هایش بیفزاید.

حقدادی گفت: تلاش می کنیم با سازمان لیگ فوتبال کشور رایزنی کنیم تا با جمع بندی اقدامات انجام شده به تفاهمی برای برگزاری مسابقات خوشه طلایی در لیگ دسته یک کشور به میزبانی ورزشگاه شهید چمران در آینده نزدیک دست یابیم.

وی در مورد پروژه ساخت زمین فوتبال در روستای باغ شیخ از توابع بخش مرکزی ساوه،‌ گفت: زیرسازی طرح انجام شده و از فردا نصب چمن مصنوعی برای استفاده جوانان این روستا آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در مورد روند بهسازی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فجر ساوه نیز گفت: زیرساخت های این زمین نیز آماده است و تا چند روز آینده کار نصب چمن مصنوعی آن عملیاتی خواهد شد.

وی در مورد سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی گفت: برای حضور ایشان نامه نگاری کرده ایم و منتظر پاسخ هستیم اما هنوز زمان این سفر قطعی نیست.

 

نظر شما