اختتامیه بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن در تبریز برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۸:۴۱
کد خبر: ۸۸۹۳۹۶
بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمنی با معرفی مقالات برتر در تبریز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دبیر علمی بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن با اشاره به ارسال بیش از ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس گفت: از این تعداد مقاله ۶۹ مقاله برای سخنرانی انتخاب شد که بعد از ارزیابی‌های به عمل آمده ۱۰ مقاله برتر انتخاب و دو مورد مقاله مورد تجلیل قرار گرفت.

 

دکتر همایون صادقی بازرگانی در آیین اختتامیه این کنفرانس اظهار کرد: کنفرانس بین المللی جامعه ایمن هر دو سال یکبار در یکی از کشورها برگزار می‌شود که امسال این کنفرانس با محوریت ایمنی راه ها در تبریز برگزار شد.

 

وی از مشارکت ۲۶ کشور دنیا برای برگزاری این کنفرانس خبر داد و افزود: در این کنفرانس میزبان بیش از ۵۰ نفر از اساتید خارجی بودیم و تعدادی از اساتید سخنرانی های خود را به صورت برخط ارائه دادند.

وی گفت: در طول سه روز برگزاری این کنفرانس ۱۲ پانل تخصصی برگزار و ۱۱۵ مقاله به صورت پوستر ارائه شد.

صادقی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربیات موفق کشورهای دنیا در جامعه ایمن خاطرنشان کرد: هدف این کنفرانس استفاده از تجربیات موفق کشورهای دنیا و همچنین ارائه کارهای ارزشمند کشورمان در طول سال‌های اخیر بود.

گفتنی است در این آیین از کتاب تاریخ حمل و نقل و ایمنی جاده‌ای در ایران توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مدیران استانی رونمایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز