به همت سمن های جوانان و در نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی سمنان راه اندازی شد:

ارائه خدمات روان شناسی و مشاوره ویژه جوانان و زوجین جوان

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۳:۵۵
کد خبر: ۸۸۹۴۹۹
ارائه خدمات روان شناسی و مشاوره ویژه جوانان و زوجین جوان
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی سمنان، به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و سازمان مردم نهاد نبض آرامش، غرفه ارائه خدمات روان شناسی و مشاوره ویژه جوانان و زوجین جوان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی سمنان، به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و سازمان مردم نهاد نبض آرامش، غرفه ارائه خدمات روان شناسی و مشاوره ویژه جوانان و زوجین جوان راه اندازی شد.

در این غرفه، ضمن توزیع بروشورهای مرتبط با موضوعات روان شناختی و مهارت های زندگی، خدمات مشاوره رایگان توسط مشاورین برجسته دانشگاه علوم پزشکی به بازدیدکنندگان نمایشگاه ارائه شده که استقبال خوب مخاطبان را به همراه داشت. همچنین در این غرفه ثبت نام اولیه کارگاه های آموزشی خانواده و ازدواج انجام شد.

نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و به مدت چهار روز در پارک شقایق سمنان برپا شده است. سازمان های مردم نهاد جوانان نیز با برپایی 10 غرفه مشارکت فعالی در نمایشگاه داشته و خدمات اجتماعی، فرهنگی، روان شناسی و ... را به مخاطبان خود ارائه می دهند.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

95fe94bb-5b4b-400c-aaeb-174e622ef663

f6cd1bfe-f8ad-4bdc-a968-7c43e3799ada

نظر شما