به همت سمن های جوانان و در نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی سمنان راه اندازی شد:

ارائه خدمات مشاوره تخصصی کودکان و برگزاری مسابقات نقاشی

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۰:۴۹
کد خبر: ۸۸۹۵۳۵
ارائه خدمات مشاوره تخصصی کودکان و برگزاری مسابقات نقاشی
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی سمنان، به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و سازمان مردم نهاد جوانه های امید قومس، غرفه ارائه خدمات مشاوره تخصصی کودکان و نوجوانان و ایستگاه مسابقات نقاشی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی سمنان، به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و سازمان مردم نهاد جوانه های امید قومس، غرفه ارائه خدمات مشاوره تخصصی کودکان و نوجوانان و ایستگاه مسابقات نقاشی راه اندازی شد.

در این غرفه، مشاوره تخصصی رایگان با محوریت کودکان و نوجوانان به والدین بازدیدکننده از نمایشگاه ارائه شده و همه روزه مسابقات نقاشی برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود. آثار برگزیده در این غرفه در جشن شبانه نمایشگاه، تقدیر شده و برنامه ریزی شده است آثار منتخب در نگارخانه جوانان سمنان به نمایش درآید.

نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و به مدت چهار روز در پارک شقایق سمنان برپا شده است. سازمان های مردم نهاد جوانان نیز با برپایی 10 غرفه مشارکت فعالی در نمایشگاه داشته و خدمات اجتماعی، فرهنگی، روان شناسی و ... را به مخاطبان خود ارائه می دهند.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

455922057_458151

447812136_296537

20190824173635_IMG_8547

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز