در نشست خبری معاون وزیر ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت عنوان شد

ابراز رضایت معاون وزیر ورزش و جوانان از بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور به میزبانی سمنان

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۹:۵۶
کد خبر: ۸۸۹۶۴۹
ابراز رضایت معاون وزیر ورزش و جوانان از بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور به میزبانی سمنان
معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری معاون وزیر ورزش و جوانان به منایبت گرامیداشت هفته دولت از بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور به میزبانی استان سمنان ابراز رضایت کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ جمشید تقی زاده در نشست خبری هفته دولت که روز گذشته در تهران برگزار شد ، با ابراز رضایت از بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور به میزبانی استان سمنان از تلاش های مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر دست اندرکاران این امر در جهت اشاعه ورزش و همزمانی با هفته دولت قدردانی کرد .
وی بیان داشت:برگزاری این چنین برنامه هایی در سطح کشور بسیار مفید بوده و کلیه استانها نیز می بایست این کار ارزنده را در استان خود الگو قرار داده و در جهت ارتقاء ورزش همگانی استان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده ها اهتمام ورزند.
معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فضای امیدوارکننده و نشاط آفرین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی تصریح کرد: این نمایشگاه به عنوان میدان مغناطیسی عشق و جاذبه الهی که توانسته بود کلیه ورزشکاران ، جوانان ،خانواده های و مسئولین را دور هم جمع نمایند و این حضور نشان دهنده ایجاد شور و نشاط برای مردم است.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه ایجاد شور و نشاط برای مردم ، افزود: امروز جامعه به نشاط و شادابی نیازمند است و برای تحقق این امر، استانداری‌ها، فضاهای مجازی و رسانه‌ها، این رسالت را برعهده دارند تا مردم را به سوی ورزش ترغیب کنند.
طبق برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، این نمایشگاه تا چهارم شهریورماه از ساعت 18 تا 22:30 برای بازدید عموم باز است و همه هیأت‌های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد و ادارات همکار در آن غرفه دارندو تاکنون بیش از 10هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
این نمایشگاه با هدف ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی و همچنین رشد و توسعه ورزش در جامعه و به منظور جذب خانواده‌ها برای تشویق فرزندانشان نسبت به فعالیت در رشته‌های مختلف ورزشی برپا شده است.
بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی و اجتماعی کشور درسمنان، همزمان با اولین روز هفته دولت در روز شنبه با حضور تقی‌زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان ، ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان ، جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ، نمایندگان مردم در شهرستانهای استان و جمعی از مدیران ارشد کشوری و استانی و مردم در بوستان شقایق افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز