شهردار سنندج:

پروژه های عمرانی تاثیرگذار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۶:۵۴
کد خبر: ۸۹۰۱۷۸
پروژه های عمرانی تاثیرگذار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد
شهردار سنندج با بیان اینکه در طی سال جاری اقدامات مناسبی در تمامی حوزه ها صورت گرفته است، گفت: تا پایان سالجاری پروژه های تاثیرگذاری در راستای کاهش و روان سازی ترافیک به بهره برداری خواهد رسید.

حشمت الله صیدی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ گفت: شرایط کنونی جامعه به گونه ای است که تمام مسئولان و مردم باید با همدلی و تعامل در جهت رفع مشکلات کشور همچون اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی با هم اتحاد و همدلی داشته باشند.

شهردار سنندج عنوان کرد: هیچگاه مردم ما رشادت جوانان این مرز و بوم در دوران جنگ تحمیلی که در کمال صداقت و شرافت از کشور و انقلاب اسلامی دفاع جانانه کردند را فراموش نخواهند کرد.

صیدی گفت: مردم از مسئولان انتظار رفع مشکلات جامعه را دارند و مسئولان هم باید در اقدام و عمل خود بازنگری کنند.

او افزود: شهرداری به عنوان نهادی مردمی با وسعت خدمات فراوان اقدامات مناسبی با اجرای طرح های عمرانی در جهت رفع مشکلات ترافیکی صورت داده است که خوشبختانه تا پایان سالجاری چندین طرح عمران شهری نظیر بلوار 36 متری دگایران، بلوار 24 متری آبیدر، پروژه اتصال بلوار کردستان به ساحلی و میدان امام رضا را به بهره برداری خواهد رساند.

 صیدی اظهار داشت: حجم عظیمی از مشکلات در سطح شهر وجود دارد که رفع آنها نیازمند زمان  و همچنین تعامل دو سویه دستگاه های اجرایی با این نهاد مردمی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز