سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران؛

دفاع مقدس جلوه هایی نورانی و فراموش نشدنی در خود داشت

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۰۷:۳۰
کد خبر: ۸۹۰۳۹۵
دفاع مقدس جلوه هایی نورانی و فراموش نشدنی در خود داشت
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمندگان استان مرکزی در دوران دفاع مقدس هرجا عرصه جنگ سخت و دشوار می شد، دوشادوش دیگر جهادگران خط شکن می شدند.

به گزارش برنا از اراک ، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک افزود: جزیره فاو در عملیات والفجر ۸ آزاد شد و سال ۷۶ رژیم بعث عراق با همراهی ۳۹ کشور تصمیم به پس گیری این جزیره شد اما فرماندهان قهرمان این استان در این عملیات افتخار آفریدند.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس جلوه هایی نورانی و فراموش نشدنی در خود داشت که خانواده معظم شهدا باید به تربیت فرزندان خود در خلق این حماسه ها ببالند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با حداقل ها جنگیدند و حداکثرها را در این جنگ نابرابر کسب کردند.

سردار سرتیپ پاسدار شکارچی ادامه داد: باوجود آنکه تجهیزات نظامی در پیروزی موثر است اما رزمندگان دفاع مقدس با قدرت قلب، ایثار و شهادت، پیروز کارزار شدند.

وی اظهار داشت: ارتش عراق نوک حمله جنگ تحمیلی عراق بود و پشت سر این رژیم، ۳۹ کشور با تمام توان قرار داشتند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان جرات حضور در میدان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد و در این مقوله هرگز موفقیتی نخواهد داشت.

سردار سرتیپ پاسدار  شکارچی افزود: دشمن توان مقابله رو درو با ایران اسلامی را ندارد ولی منافقانه در جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی تلاش می کند به انقلاب اسلامی آسیب وارد کند.

وی اظهار داشت: جنگیدن در جبهه فرهنگی سخت تر از جنگیدن در جبهه نظامی است چون در جبهه فرهنگی قلب و ادراک عمومی تسخیر می شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت:برای مقابله در جنگ فرهنگی باید گوش به فرمان رهبری بود و فرمایشات ایشان را سرلوحه قرار داد.

سردار سرتیپ پاسدار شکارچی افزود: نمی توان نسبت به هجمه علیه انقلاب اسلامی بی تفاوت بود و ما در سایه وحدت و انسجام ملی می توانیم بر دشمنان پیروز شویم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: انسجام در استان مرکزی بین مسئولان بالا و این همکاری و همدلی قابل تقدیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز