۷۶۸ مبلغ در ماه محرم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۷:۲۱
کد خبر: ۸۹۰۴۶۸
۷۶۸ مبلغ در ماه محرم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۷۶۸ مبلغ زن و مرد برای تبیین معارف عاشورا در ماه محرم به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های برنا؛ حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر افزود: ۶۲۰ مبلغ شامل ۴۰۰ مبلغ مرد و ۲۲۰ مبلغ زن که بومی استان هستند و ۱۴۸ مبلغ اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم برای بیان آموزه‌های قیام اباعبدالله الحسین(ع) و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، در آیین‌های ویژه ماه محرم و صفر حضور خواهند یافت.

او ادامه داد: در آستانه ماه محرم با برگزاری نشست‌های توجیهی و آموزشی با جامعه هدف و اقشار تاثیرگذار تلاش می‌شود بیانیه گام دوم انقلاب در بین قشرهای مختلف جامعه و به ویژه در مراکز علمی و آموزشی به نحو شایسته‌ای تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر همچنین با اشاره به نقش هیات‌های مذهبی در اجرای برنامه‌های معرفتی، افزود: فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای انعکاس این فعالیت‌ها فراهم کرده است، که باید از آن بهره‌ برد.

حجت الاسلام سروستانی گفت: استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی فرصت مناسبی است تا با مطالعه بیانیه گام دوم وظیفه خود را به عنوان کسانی که عشق به ولایت دارند، ایفا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز