رشد ۱۲۵درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان سمنان

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۳:۴۹
کد خبر: ۸۹۰۷۸۱
رشد ۱۲۵درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان سمنان
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سرمایه گذاری در بخش صنعت استان 125درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ بهروز اسودی با اعلام این خبر گفت: از هفته دولت سال گذشته تا کنون ، 2428 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از یکصد هزار میلیارد ریال در بخش صنعت استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال 96، از نظر تعداد 73درصد و از نظر ارزش سرمایه گذاری 125درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: با صدور این تعداد جواز تاسیس صنعتی بیش از 63هزار و 800 فرصت شغلی جدید پیش بینی شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه آن در سال 96 حدود 81درصد رشد نشان می دهد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در بخش صدور پروانه بهره برداری که در واقع می توان آن را همان سرمایه گذاری های تحقق یافته دانست ، طی این مدت 228فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری حدود 7600 میلیارد ریال صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: در زمینه اشتغال ایجاد شده ، از هفته دولت سال گذشته تا کنون برای سه هزار و 268 نفر فرصت شغلی جدید فراهم شده است .

بهروز اسودی اظهار داشت: با بررسی شاخص های ذکر شده در بخش صنعت استان شاهد رشد و شکوفایی قابل توجهی می باشیم بطوریکه در بخش پروانه های بهره برداری صنعتی نسبت به مدت مشابه آن در سال 96 از منظر تعداد حدود 6درصد و از نظر سرمایه گذاری 3درصد رشد داشته ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز