افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای گزستان بافق یزد به مناسبت هفته دولت

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۱:۲۵
کد خبر: ۸۹۰۹۲۹
افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای گزستان بافق یزد به مناسبت هفته دولت
زمین چمن مصنوعی روستای گزستان بافق یزد به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون استاندار یزد و مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، در مراسمی به مناسبت هفته دولت و با حضور محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد،مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بافق و جمعی دیگر از مسوولان استان و شهرستان زمین چمن مصنوعی روستای گزستان با اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های مسوولین شهرستان با بیان اینکه با بهره برداری از این زمین تعداد زمین های چمن مصنوعی در روستاهای بافق به ۴ زمین می رسد گفت:این طرح با مشارکت بخشداری و اداره ورزش و جوانان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسعود شریعتی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بحث احداث زمین چمن مصنوعی عملکرد قابل قبولی در سراسر کشور داشته است عنوان کرد: طی دو سال اخیر ۱۸ سهمیه به استان یزد اختصاص داده شد که با همکاری خیرین، خودیاری شورای اسلامی و دهیاری روستاها عملیات زیرسازی زمین ها به سرانجام رسید.

وی افزود: سهمیه تخصیص یافته احداث زمین چمن در استان از ۱۸ به بیش از 40  زمین افزایش یافت و خوشبختانه دولت توانست در مناطق روستایی که هیچگونه فضای ورزشی نداشته و سرانه آنها صفر بوده فضای ورزشی ایجاد کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه تامین زیرساخت ورزشی موجب خواهد شد جوانان به مناطق روستایی خود بازگشت خوبی داشته باشند تصریح کرد: برگزاری جام نوروز، مسابقات تابستانه و جام خوشه چین از جمله فعالیت های انجام شده در روستاها است که به موجب ایجاد این زمین های چمن و محیا کردن وسایل ورزشی انجام می پذیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز