شهردار یزد تاکید کرد:

خود را ملزم به پاسخگویی شهروندان در خصوص فعالیت های شهرداری می دانیم

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۱:۴۲
کد خبر: ۸۹۰۹۳۳
شهردار یزد در مراسم بهره برداری از تقاطع غیر همسطح مهرآوران با بیان اینکه این پروژه با هدف سهولت دسترسی شهروندان به مراکز تجاری و اداری ایجاد شده است، افزود: برای احداث تقاطع غیر همسطح مهرآوران مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده که بخش از آن صرف تملک و بخش دیگر در حوزه اجرا هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، جمال الدین عزیزی در مراسم بهره برداری از تقاطع غیر همسطح مهرآوران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: این پروژه با هدف سهولت دسترسی شهروندان به مراکز تجاری و اداری ایجاد شده است.

شهردار شهر جهانی یزد افزود: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح مهرآوران از سال ۱۳۹۶ با مشارکت شهرداری یزد، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شرکت توزیع نیروی برق و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد آغاز شد که دسترسی شهروندان به جاده کنارگذر، نمایشگاه بین المللی و میدان مرکزی میوه و تره بار را تسهیل می کند.

عزیزی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این پروژه توسط ادارات دولتی تأمین شده است، اظهار امیدواری کرد: بهره برداری از چنین پروژه هایی، باعث رشد و شکوفایی شهر و مراکزی که دسترسی برای آنها ایجاد شده و همچنین افزایش کیفیت زندگی شهروندان شهر میراث جهانی یزد شود.

وی افزود: خود را موظف و ملزم می دانیم تا نسبت به اقداماتی که در شهرداری یزد در حال انجام است، پاسخگوی شهروندان باشیم.

شهردار یزد به مدیران شهرداری تأکید کرد: موضوع پاسخگویی به شهروندان را جدی بگیرند تا نتایج خوبی برای مردم و شهر داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز