معاون وزیر ورزش و جوانان در افتتاح بزرگترین خانه شطرنج کشور:

اولویت دولت حمایت از بخش خصوصی است

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۷:۵۲:۲۹
کد خبر: ۸۹۱۱۷۳
اولویت دولت حمایت از بخش خصوصی است
معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت دولت از ورزش قهرمانی و همگانی گفت: اولویت این وزارت، حمایت از فعالیت و حضور بخش خصوصی در این عرصه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه ششم شهریورماه در مراسم بهره برداری از ۲ طرح ورزشی در مراغه افزود: در این راستا، طرح ها و لایحه های مناسبی از سوی دولت و مجلس برای حمایت از بخش خصوصی در ورزش تدوین شده و در حال اجراست.
وی ادامه داد: حضور بخش خصوصی در عرصه های ورزشی نقش موثری در پرورش استعدادهای ورزشی و افتخار آفرینی های ملی و بین المللی دارد.
وی اضافه کرد: با حمایت های دولت تدبیر و امید از ورزش در سال های اخیر شاهد کسب عناوین برتر جهانی از جمله در والیبال، کشتی آزاد و فرنگی و نیز شطرنج بوده ایم.
وی افزود: افتخار آفرینی ها و موفقیت های به وجود آمده در دولت دوازدهم در مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک بی نظیر بوده و جای بسی مباهات و امید آفرینی در عرصه ورزش قهرمانی دارد.
فرماندار مراغه با اشاره به راه اندازی و ایجاد بزرگترین خانه شطرنج کشور در این شهرستان گفت: ایجاد این مجموعه ورزشی توسط بخش خصوصی حرکتی موثر در رونق و توسعه ورزشی منطقه خواهد بود.
حمید شکری افزود: تکمیل و افتتاح طرح های ورزشی از جمله ورزشگاه پنج هزار نفری و زورخانه این شهرستان از طرح های تحول آفرین در ورزش این شهرستان بوده است.
وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های ورزش روستایی این شهرستان، بسته ها و پکیج توسعه ورزشی در این مناطق باید آماده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز گفت: با توجه به راه اندازی خانه شطرنج سهند مهدویه، امید است میزبان مسابقات بین المللی در این رشته ورزشی باشیم.
ایوب بهتاج افزود: این شهرستان با داشته ها و پتانسیل های موجود ورزشی باید به دنبال یافتن جایگاه بین المللی خود در عرصه های ورزشی باشد.
با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی بزرگترین خانه شطرنج کشور با نام سهند مهدویه در مراغه و با زیربنای ۹۰۰ متر مربع و با بیش از ۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز