فرمانده انتظامی کردستان:

زخمی شدن یک مامور و یک زن بر اثر درگیری مسلحانه در سنندج /عاملین تیراندازی دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۷:۳۲
کد خبر: ۸۹۱۳۵۳
زخمی شدن یک مامور و یک زن بر اثر درگیری مسلحانه در سنندج /عاملین تیراندازی دستگیر شدند
فرمانده انتظامی کردستان گفت: بر اثر درگیری مسلحانه دو خانواده در سنندج یک نفر زخمی و در تعقیب و گریز با پلیس نیز یکی از ماموران زخمی و در نهایت عاملین تیر اندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سردار علی آزادی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۲۴ چهارشنبه گذشته اعضای دو خانواده در یکی از محلات شهر سنندج بر اثر اختلافات خانوادگی با هم درگیر می‌شوند که عضو یکی از خانواده‌ها با استفاده از اسلحه شکاری به طرف دیگر تیراندازی می‌کند که منجر به زخمی شدن یک نفر (یک زن) می‌شود.  

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: بلافاصله موضوع به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع داده شد اما متهمان قبل از حضور ماموران انتظامی با خودرو از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: ساعتی بعد خودروی پراید متهمان در تقاطع جام جم سنندج توسط گشت کلانتری ۱۶ ‌شناسایی شد که در تعقیب و گریز، متهمان به طرف پلیس تیراندازی کرده و پلیس نیز برای متوقف کردن آنها مجبور به استفاده از سلاح طبق قانون شد.

سردار آزادی گفت: در اثر تیراندازی متهمان به سمت پلیس یک مامور انتظامی به صورت سطحی زخمی شد و در نهایت با تلاش ماموران انتظامی دو مرد و یک زن سرنشین خودرو دستگیر شدند. 

وی یادآور شد: دو قبضه شمشیر و یک قبضه اسلحه شکاری از متهمان کشف شد.  

سردار آزادی تاکید کرد: این خانواده اهل کرمان بودند که با خانواده سنندجی نسبتی فامیلی داشته و پس از اختلافات خانوادگی اقدام به تیراندازی کرده بودند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه حال مامور زخمی رضایت بخش است، افزود: خانم مجروح نیز اینک در بیمارستانی در شهر سنندج تحت درمان است و تحقیقات در ارتباط با این  درگیری و تیراندازی توسط پلیس در دست انجام است.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز