نادری،رئیس فراکسیون امید شورای شهر اراک در آستانه برگزاری انتخابات درون شورایی مطرح کرد:

استراتژی فراکسیون امید حفظ انسجام درونی و همگرایی است

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۲:۵۴
کد خبر: ۸۹۱۹۹۷
استراتژی فراکسیون امید حفظ انسجام درونی و همگرایی است
رئیس فراکسیون امید شورای شهر اراک در آستانه سومین انتخابات درون شورایی از وحدت رویه اعضای این فراکسیون خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ، سعید نادری رئیس فراکسیون امید شورای شهر اراک در گفتگو با برنا ،  با اشاره به اینکه این فراکسیون ۱۰ تعهد به شهروندان داشته است گفت: فراکسیون امید از آغاز شورای پنجم اجرای تعهداتی که به شهروندان داشته را در دستور کار خود قرار داده است که در همین راستا تا امروز سه تعهد را عملیاتی کرده است و همچنان پیگیر سایر وعده هاست .

نادری ادامه داد :از تعهدات تحقق یافته فراکسیون امید می توان به سنددار کردن املاک قولنامه‌ای شهر اراک، تعیین تکلیف پروژه ۵۵ متری بعد از قریب به دو دهه و تصویب طرح جامع شهر اراک اشاره کرد .

وی افزود: فراکسیون امید شورای شهر اراک در نظر دارد در سال سوم شورا اجرای پروژه های جدید عمرانی را آغاز کند ؛ چرا که طی دو سال گذشته این فراکسیون تمام تمرکز و هم و غم خود را بر تکمیل پروژه های نیمه کاره گذاشته که ارثیه دوره های گذشته مدیریت شهری بودند.

نائب رئیس شورای شهر اراک اظهار داشت: مدیریت شهری طی دو سال گذشته تقریباً تمامی منابع اعتباری خود را صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کرده اما به هر سو امیدوار است که در سال آتی چندین پروژه جدید شامل: پیاده راه سازی مرکز شهر اراک، اجرای تقاطع های غیرهمسطح سه راهی خمین و میدان امام حسین (ع) ، ساخت دیواره ساحلی رودخانه و اجرای پروژه بزرگراهی که موازی راه آهن را عملیاتی کند.

نادری در پایان درباره برگزاری انتخابات هیات رییسه شورا و روی کار آمدن هیئت رئیسه جدید بیان کرد: استراتژی فراکسیون امید، حفظ انسجام و ادامه دار بودن آن خواهد بود؛ به طوری که  اعضای فراکسیون امید به هر جمع بندی که درباره انتخابات هیئت رئیسه برسند، آن را در صحنه رسمی شورای شهر اجرایی می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز