مدیرعامل خبرداد؛

واگن پارس روی ریل حمل و نقل کشور

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۶:۴۶
کد خبر: ۸۹۲۶۵۵
واگن پارس روی ریل حمل و نقل کشور
مدیرعامل واگن پارس از انعقاد قرارداد 1500 میلیاردی رجا با این شرکت خبر داد و گفت: با کمک رجا عمر ناوگان مسافری را کاهش خواهیم داد.

به گزارش برنا از اراک ،  محمد مختاری در اینباره اظهار کرد: شرکت حمل و نقل ریلی رجا به منظور حمایت از صنایع داخلی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص رونق تولید با توجه به برنامه های توسعه ای خود و با در نظر داشتن تولید و تحویل به موقع واگن های قرارداد فروش 33 دستگاه واگن مسافری 4 تخته فی ما بین آن شرکت و شرکت واگن پارس، موافقت کرد با افزایش 25 درصدی قرارداد مذکور، تعداد 8 دستگاه واگن مسافری 4 تخته از شرکت واگن پارس خریداری کند.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد این تعداد واگن حداکثر تا اوایل سال آینده تحویل داده شود. این اقدام شرکت رجا ضمن جلوگیری از توقف خط تولید واگن های مسافری و حفظ اشتغال موجود، در افزایش ظرفیت حمل مسافر در داخل کشور بسیار موثر خواهد بود.

مختاری افزود: همچنین با در نظر گرفتن عمر بالای واگن های مسافری در حال سیر شرکت حمل و نقل ریلی رجا و نیاز به بازسازی واگن های مذکور، آن شرکت بازسازی 55 دستگاه واگن های مسافری آلمانی فرسوده خود را با انعقاد قراردادی به ارزش بالغ بر 900 میلیارد ریال به واگن پارس واگذار کرد.

مدیرعامل واگن پارس در ادامه گفت: منابع مورد نیاز جهت اجرای قرارداد بازسازی 55 دستگاه واگن مسافری از محل تبصره 18 بودجه که با حمایت و مساعدت وزارت راه و شهرسازی(راه آهن جمهوری اسلامی) تخصیص یافته تامین می شود.

 

نظر شما