استاندار کردستان اعلام کرد:

قاچاق و کولبری، اتهامات ناروا بر پیشانی کردستان

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۸:۲۶
کد خبر: ۸۹۲۸۲۳
قاچاق و کولبری، اتهامات ناروا بر پیشانی کردستان
استاندار کردستان گفت: متاسفانه قاچاق اتهامی است که به کردستان وارد می شود اما حجم قاچاق در این استان بالا نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در پنجمین جلسه کمیسیون اصلی برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار داشت: متاسفانه قاچاق اتهامی است که به کردستان وارد می شود اما حجم قاچاق در این استان بالا نیست لذا باید با انعکاس اقدامات انجام شده، این اتهام را برداریم. 

وی کولبری را دیگر موضوع منتسب به کردستان عنوان و خاطرنشان کرد: کولبری مختص کردستان نیست بلکه در کرمانشاه، آذربایجان غربی و سیستان هم وجود دارد اما در استان ما با توجه به ساماندهی مرزها، کولبر نداریم اگر هم هست قاچاق است. 

در این جلسه همچنین به موضوع توقیف محموله صادراتی سه واحد تولیدی استان از سوی ایست و بازرسی استان های همجوار اشاره شد که استاندار کردستان در این خصوص از تولیدکنندان عذرخواهی کرد و به آنها اطمینان داد طی نامه ای به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و معرفی برند آنها، این مشکل برطرف شود. 

نبود گمرک تخصصی سیگار و محصولات دخانی به عنوان یکی از مشکلات صادراتی استان، در این جلسه مطرح شد که استاندار خواستار پیگیری موضوع از سوی گمرکات استان و رفع این مشکل شد. 

مرادنیا در پایان از دستگاه های اجرایی و نظارتی استان خواست در احصاء مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آنها، حضور فعالانه و مشارکت فکری بیشتری داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز