مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبر داد:

بدهی ۷۰ میلیاردی مشترکان به شرکت گاز کردستان

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۷:۲۹
کد خبر: ۸۹۳۰۷۰
بدهی ۷۰ میلیاردی مشترکان به شرکت گاز کردستان
مدیرعامل شرکت گاز کردستان از بدهی 70 میلیارد تومانی مشترکان در بخش های مختلف خبر داد و خواستار پرداخت به موقع گاز بهای مصرفی مشترکان شد.

احمد فعله گری در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: تعدادی از دستگاه های اجرایی، ادارات، بخش های صنعتی، تجاری، عمومی و بخشی از مشترکان خانگی نیز به شرکت گاز کردستان بدهکار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان از مشترکان استان خواست با پرداخت به موقع گاز بهای مصرفی، این شرکت را در اجرای تعهدات خود در بخش گازرسانی به مناطق مختلف و خدمات رسانی به مردم یاری کنند.  

او افزود: ارائه خدمات و توسعه شبکه‌های گازرسانی در هر منطقه‌ای اعم از روستایی و شهری مستلزم تامین هزینه‌های مورد نیاز است که از طریق دریافت گاز بها محقق می‌شود.

فعله گری گفت: بودجه لازم این شرکت برای خدمات مختلف از محل اعتبارات استانی تامین نشده بلکه از درآمدهای حاصل از فروش گاز به مشترکان، پروژه های گازرسانی تعریف، تامین اعتبار و اجرا می‌شوند.  

وی اضافه کرد: مصرف گاز مدارس نیز تا سقف مشخصی که براساس ظرفیت کنتور و اقلیم بندی، تعیین می‌شود رایگان است و اگر بیش از این میزان باشد باید هزینه آن را پرداخت کنند.  

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۹۹، ۹ درصد است و در مجموع میزان بهره‌مندی جمعیت شهری و روستایی تحت پوشش این شرکت به بیش از ۹۶ درصد ارتقا یافته است.

نظر شما