رئیس سازمان سیما، منظر شهرداری سنندج:

ورودی پارک امیریه سنندج ساماندهی شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۶:۱۹
کد خبر: ۸۹۳۰۸۲
ورودی پارک امیریه سنندج ساماندهی شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای ساماندهی ورودی پارک امیریه علاوه بر احداث آبشار مصنوعی از احیای چشمه طبیعی در محدوده بالادست با پله گذاری دسترسی لازم جهت ورودی پارک جنگلی آبیدر هم احداث شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شرمین شریفی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای صیانت از پارک های جنگلی و تفرجگاه ها، عملیات ساماندهی و زیبا سازی پارک های سطح شهر به ویژه پارک امیریه در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: پارک امیریه در دامنه کوه آبیدر و به عنوان یکی از تفرجگاه های اصلی همواره پذیرای شمار بسیاری از شهروندان، گردشگران و میهمانان است.

شریفی عنوان افزود: در پارک جنگلی آبیدر چندین چشمه آب های زیرزمینی وجود داشت که چندین سال غیرقابل استفاده بود و امسال با انجام عملیات لوله گذاری آب چشمه های موجود به سمت پایین دست هدایت شد.

او گفت: با هدایت آب های زیر زمینی و چشمه های موجود یک آبشار مصنوعی در ورودی پارک امیریه احداث شد.

شریفی اظهار داشت: با توجه به اینکه پارک احداث شده در ورودی میدان حجاب مسدود بود و امکان دسترسی به پارک امیریه نبود با اجرای پله گذاری دسترسی به پارک امیریه فراهم شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج همچنین تاکید کرد: برای انجام عملیات عمرانی و ساماندهی ورودی پارک امیریه از مصالح طبیعی و همگن با فضای موجود استفاده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز