معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

توجه به حقوق مالکیت فکری در بخش صنعت مورد نیاز استان است

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۰:۳۹
کد خبر: ۸۹۳۵۴۹
توجه به حقوق مالکیت فکری در بخش صنعت مورد نیاز استان است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در همایش آموزشی "آشنائی با حقوق مالکیت فکری" گفت: در هم‌اندیشی با مدیران استان اهمیت حقوق مالکیت فکری و علائم تجاری در بخش صنعت به‌عنوان یک نیاز ضروری استان مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در همایش آموزشی حقوق مالکیت فکری و علائم تجاری که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، گفت: این نشست آموزشی پس از هم‌اندیشی و هم‌فکری با مدیران استان و تعیین جامعه هدف آموزشی برگزار می‌شود.

فداکار در ادامه بیان کرد: در نشست هم‌اندیشی با مدیران استان مقرر شد علاوه‌ بر تمرکز به مباحث عمومی، حوزه صنعت مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با اشاره به همکاری اتاق بازرگانی و خانه صنعت در برگزاری این نشست، اظهار کرد: در جلسه هم‌اندیشی مدیران به اهمیت حقوق مالکیت فکری و علائم تجاری در بخش صنعت به عنوان یک استان صنعتی با توجه به مشکلات موجود تاکید شد و بسیار امیدوار هستیم که این مباحث آموزشی برای شرکت کنندگان مفید واقع گردد.

فداکار در پایان سخنان خود گفت: امروز شروعی برای این دوره‌های آموزشی است و شرکت کنندگان در این همایش به عنوان سفیرانی خواهند بود که اهمیت آن را به افرادی که توانایی توسعه‌ و گسترش‌ این مبحث را دارند، انتقال می دهند و درترویج موضوعاتی که مطرح می‌شود، مشارکت می کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز