رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد:

برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در یزد

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۰:۵۰
کد خبر: ۸۹۳۶۲۶
برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در یزد
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری سلسه کارگاه های آموزشی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، عباس ملازینلی  رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری سلسه کارگاه های آموزشی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: این سلسله کارگاه ها با حضور رانندگان سرویس های مدارس و مینی بوس با همت واحد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و با همکاری سازمان حمل و نقل، بار و مسافر و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: در این دوره آموزشی بیش از ۱۰ مهارت ویژه شامل کنترل خشم، اخلاق حرفه ای، قوانین راهنمایی و رانندگی، آداب مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، آشنایی با شیوه نامه انضباطی، آموزش کمک های اولیه و اطفای حریق، مسائل فنی، تعمیر و نگه داری خودرو، قانون کار و امور بیمه، آموزش آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه و آموزش رانندگی ترافیک برای بیش از ۱۰ هزار راننده ارائه می شود.

ملازینلی با اشاره به اینکه حضور در این کارگاه آموزشی رایگان است، تصریح کرد: حضور در این کارگاه آموزشی برای عموم نیز آزاد است و شرکت کنندگان پس از اتمام دوره، گواهی دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با تاکید بر لزوم جلب رضایت شهروندان در استفاده از فضای شهری، خاطرنشان کرد: امیدوارم با آغاز سال تحصیلی، شاهد بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی شهر و رضایت مضاعف شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه سرویس مدارس باشیم.

 

نظر شما