شهردار سنندج :

میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله آماده بهره برداری است

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۰:۳۷
کد خبر: ۸۹۴۰۷۹
میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله آماده بهره برداری است
شهردار سنندج از اتمام عملیات احداث میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد و اعلام کرد: روان سازی ترافیک، کاهش خطرات احتمالی ناشی از تصادف و بهبود وضعیت عبور و مرور از مهم ترین اهداف احداث این میدان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حشمت اله صیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: عملیات احداث میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله واقع در  مسیر ورودی سنندج- مریوان در سال 91 آغاز شده بود.

شهردار سنندج اظهار داشت: عملیات احداث این میدان به دلیل مشکل معارض چندین سال متوقف شده بود که این شهرداری در سال گذشته و در راستای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و همچنین اصلاح و بازسازی مسیر دسترسی به ناحیه منفصل شهری ننله عملیات احداث بلوار 30 متری در این ناحیه منفصل شهری را آغاز کرد.

صیدی افزود: با برگزاری جلسات مختلف و با تملک 3200 متر مربع از اراضی این مسیر و همچنین تملک هشت باب مغازه مشکل معارض پروژه میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله رفع و عملیات اجرایی احداث این میدان از اردیبهشت ماه سالجاری آغاز شد.

او اعلام کرد : اصلاح مشخصات هندسی و ایمن سازی تقاطع مابین مسیر خروجی شهر سنندج به سمت سقز و لاین خروجی دسترسی  به شهرک اوراز (ننله) از مهم ترین اهداف احداث میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله است.

وی از پایان عملیات احداث میدان  ورودی ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد و گفت: این میدان در زمینی به مساحت شش هزار و 940 مترمربع احداث و آماده بهره برداری است.

شهردار سنندج اعلام کرد کرد: این میدان دارای شعاع 70 متر و عرض سواره رو 20 متر و عرض پیاده رو دو متر است.

صیدی خاطرنشان کرد: برای تکمیل این میدان عملیات عمرانی نظیر انجام 1000 مترمکعب خاکبرداری، 300 مترمکعب خاکریزی، اساس و زیراساس 4100 مترمکعب و 800 مترطول جدول گذاری انجام شده است.

وی افزود: با 2326 تن آسفالت؛ 9 هزار مترمربع از سطح این میدان نیز آسفالت و بهسازی شد.

صیدی بیان کرد: به منظور جلوگیری از ریزش سنگریزه به داخل معبر دیوار حائل وزنی غیر مصلح در ارتفاع دو متر به متراژ 588 مترمکعب نیز در مجاورت این میدان  احداث شد.

شهردار سنندج همچنین تصریح کرد: عملیات احداث 8200 مترمربع فضای سبز در راستای زیبایی محیط بصری پیرامون میدان با 5800 مترمکعب خاکریزی و 1600 متر جدول گذاری انجام شد.

وی عنوان کرد: با تکمیل بلوار 30 متری دسترسی ناحیه منفصل شهری ننله گام مهمی در جهت کاهش و روانسازی ترافیک و همچنین ایمن سازی معابر و کاهش تصادفات در این ناحیه منفصل شهری برداشته می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز