مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

در سالجاری ۲۰ پروژه را افتتاح خواهیم کرد / بانوان شرایط خوبی را در المپیاد استعدادهای برتر دارا بودند

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۰:۳۸
کد خبر: ۸۹۴۰۹۵
در سالجاری ۲۰ پروژه را افتتاح خواهیم کرد / بانوان شرایط خوبی را در  المپیاد استعدادهای برتر دارا بودند
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در روزهای آتی اولین پیست تارتان استان در مجموعه 15 هزار نفری حضرت امام خمینی(ره) افتتاح خواهد شد.

به گزارش برنا از اراک ،  عابد حقدادی در مراسم استقبال از تیم دوومیدانی بانوان که در دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور شش مدال رنگارنگ را کسب کردند، افزود: باتوجه به قولی که داده شد در سالجاری 20 پروژه را افتتاح خواهیم کرد که تاکنون 4 پروژه افتتاح شده و بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی 8 پروژه دیگر با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد و مابقی پروژه‌ها نیز در ایام دهه فجر به اقتتاح خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه کسب جایگاه دوازدهم در مجموع 32 استان نتیجه بسیار قابل قبولی است، گفت: با یک رتبه صعود نسبت به سال گذشته و از سویی توزیع مدال‌ها در رشته‌های متفاوت نسبت به سال گذشته از وضعیت بهتری برخوردار هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه در سال گذشته 9 مدال طلا در رشته شنا کسب کردیم که این مدال‌ها در کسب جایگاه سیزدهمی استان تاثیر گذار بود، ادامه داد: امسال با توجه به اینکه 17 مدال طلا در چندین رشته ورزشی کسب کردیم نتایجی که در المپیاد استعدادیابی امسال به دست آوردیم به لحاظ توزیع، رنگ مدال و تعدد رشته‌های ورزشی که مدال گرفتند خیلی ارزشمند بود.

حقدادی با تاکید بر اینکه این مدال آوران نویدبخش آینده‌ای روشن در هیئت دومیدانی استان هستند، خاطرنشان کرد: پیستی که در مجموعه شهدای پنجم مرداد احداث خواهد شد به عنوان یک زیرساخت مهم در ورزش استان بشمار می‌رود.

وی همچنین گفت: در جریان المپیاد استعدادهای برتر در بخش بانوان شرایط خوبی را دارا بودیم که منجر به کسب مدال‌ توسط این استعدادهای ارزشمند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز