وزیر بهداشت خبر داد:

آغاز نسخه نویسی الکترونیک از آبان ماه

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۳:۴۷
کد خبر: ۸۹۴۶۱۱
آغاز نسخه نویسی الکترونیک از آبان ماه
وزیر بهداشت : نسخه نویسی الکترونیک تا پایان آبان ماه در داروخانه ها مستقر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سعید نمکی در سفر به استان سمنان در جمع خبرنگاران در آرادان گفت : طرح پرونده الکترونیک سلامت ، پایان بهار امسال اجرایی شد و هم اکنون مراحل تکمیلی را می گذراند و در مسیر نسخه نویسی الکترونیک است.
وی افزود: نسخه نویسی الکترونیک در دو بخش مطب ها و کلینیک ها  و نیز در داروخانه ها در حال پیگیری است که تا پایان آبان ماه در داروخانه ها استقرار می یابد و همزمان استقرار آن در مطب ها ، کلینیک ها بخش خصوصی و سازمان های بیمه گر پیگیری می شود تا هدف حذف دفترچه بیمه محقق شود.
وزیر بهداشت یکی از راهکارهای مبارزهبا  فساد دارو و درمان را توسعه سامانه ها ، استفاده از افراد پاک دست در نظارت بر عملکرد سامانه ها و الکترونیک کردن خدمات عنوان و اظهار امیدواری کرد الکترونیک کردن خدمات تا پایان امسال محقق شود.

وزیر بهداشت همچنین در پاسخ به سوالی درباره فرار مالیاتی پزشکان گفت : فرار مالیاتی در جامعه پزشکی بیش از دیگر اقشار نیست .
نمکی افزود: در بخش دولتی مطلقا فرار مالیاتی نداریم و آخر هر ماه  با بررسی عملکرد اطبا ، مالیات آن کسر می شود.
وزیر بهداشت تاکید کرد : ما از پزشکان کشور درباره کارتخوان و مالیات خواهش کردیم  به قانون تمکین کنند؛ از دیگران هم می خواهیم که جامعه پزشکی را بی جهت مورد هجمه قرار ندهند 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز