دانشگاه فنی و حرفه ای در مسیر بین المللی شدن

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۵:۰۳
کد خبر: ۸۹۵۴۰۹
دانشگاه فنی و حرفه ای در مسیر بین المللی شدن
معاون دانشگاه فنی و حرفه ای کشور : همکاری های علمی بین المللی این دانشگاه با کشورهای همسایه از ترم جدید تحصیلی آغاز می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سمنان گفت :برای افزایش سطح علمی و فنی این دانشگاه ، بین المللی کردن دانشگاه فنی و حرفه ای در دستور کار است و بخشی از این برنامه ها از مهر ماه امسال آغاز می شود.
وی با اشاره به لزوم افزایش کیفیت آموزشی دانشگاه  گفت :  به این منظور 41 برنامه درسی جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای تدوین شده است.
مهدی درخصوص ارتقاء کیفیت زندگی دانشجویی و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور هم گفت : پارسال 20 میلیارد تومان برای افزایش سطح رفاهی و سازه ای خوابگاه های این دانشگاه اختصاص یافت و بیش از 50 میلیارد تومان برای تجهیز کارگاه ها هزینه شد و امیدواریم اعتبار امسال تجهیز کارگاه ها هم به میزان پارسال باشد.

به گفته وی ، دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور 175 دانشکده  با حدود 200 هزار نفر دانشجو دارد.

در مراسمی با حضور معاون دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با قدردانی از زحمات سه ساله خانم محجوب رییس قبلی دانشگاه فنی و حرفه ای استان و رییس دانشکده فنی پسران سمنان ، رضا نقدی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان و سرپرست دانشکده فنی پسران سمنان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز